Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrasek92
Bywalec
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:21, 11 Sty 2008 Temat postu: filtr |
|
|
witam mam problem mianowicie jak zdejme rure z gaźnika tączarną to chodzi jak rakieta a jak założe z filtrem to nie działa muli sie mam nówke wkład filtra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rafal
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rozalin
|
Wysłany: Pią 21:46, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Spróbuj zmienić ustawienie mieszanki paliwowo-powietrznej przez zmianę zapinki na inny ząbek (w twoim przypadku o jeden do dołu) uważam że powinno pomóć ale poczekaj co powiedzą inni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 22:39, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wynikałoby, że z rurą dostaje za mało powietrza i się zalewa. Ja spróbował bym zmniejszyć ilość paliwa jaką dostaje silnik. Oczywiście jeżeli puszka filtra i rura są drożne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 8:18, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
mandos napisał: | Wynikałoby, że z rurą dostaje za mało powietrza i się zalewa. Ja spróbował bym zmniejszyć ilość paliwa jaką dostaje silnik. Oczywiście jeżeli puszka filtra i rura są drożne. |
zgadzam sie z mandosem zmiejsz w komorze pływakowowej poziom odginając blaszkę na doł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 8:37, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Albo załóż filtr stożkowy, będziesz miał więcej paliwa i powietrza, czyli więcej mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 8:56, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale jakość wykonania [ wiem po sobie ] pozostawia wiele do zyczenia tych filtrów
Mówie o takich tanich ... rzędu 30 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Sob 9:26, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
a ta rura nie jest zapchana moze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 15:18, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
a iglice jak masz ustawioną? spróbuj ją obniżyć jeśli masz podniesioną możesz też zrobić tak jak mandos radzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Sob 21:50, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ten temat był już poruszany na forum (słaby na 3 biegu) o ile się nie myle.
Zgadzam się z Jawkowiczem zakładaj stożek i tyle.
Sprawdzone kumplowi w mustangu pomoło
Chyba,że chcesz się dłużej pobawić to zobacz czy w gumie nie ma paliwa czy jak zakładasz to guma nie jest poszarpana i nie zatyka ci wlotów paliwa.
Pobaw się też poziomem paliwa w komorze,załóż np samą gume i zobacz co się będzie działo musisz po prostu popróbować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Sob 22:04, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam się tu: jak mam odgiąć blaszkę w komorze pływakowej, jeśli mi tłumik co chwilę zasyfia olejem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Śro 16:07, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Może zabogata mieszanka
Jakiego koloru masz elektrode świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Śro 16:24, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
powinna być taka jasna kremowa:D Ja miałem to samo. Jak zdiołem ta gumę to chodziłó jak rakieta a jak założylem to w ogóle. I przyczyna było to, że mi sie filtr powietrza rozpolowił.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidek dnia Śro 16:26, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Śro 20:21, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
jak rozpołowiłił podaj szczegóły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Śro 20:32, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ok chwilowy OT co uważacie o zdymanezywanych okładzinach chamulcowych dostępnych w sieci ja juz jade metal o metal ale co mam kleić na kropelke nowe okładziny (agmot)
Acha i bowden czytaj dźwignia hamulca lub sprzęgłą
Z resztą bowden to regulacja i zalecam w przypadku sprzęgła o podłączenie linki tak aby regulacja była przy dźwigni na kierownicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|