Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:14, 02 Kwi 2012 Temat postu: Elektryk, dopływ paliwa? |
|
|
Witam. Mam problem z moją jawką, chodzi o to, że gdy wrzucam z 2 na 3 i jade kilka metrów, to jawka zaczyna przerywać,w końcu staje. Przerwa ustawiona GMP na 0,4mm , kondensator wymieniłem, w baku jakieś 2 litry paliwa. Świeca dobrana z katalogu jawy - NGK B8HS. Jakiś czas temu ustawiałem poziom paliwa w gaźniku, gdy zgiąłem blaszke za mocno, to gaźnik się przelewał, i odginałem cały czas do momentu, aż przestanie cieknąć. Co może być przyczyną tego, że przerywa podczas jazdy?? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Pon 20:34, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A iglica na ktorym zabku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:45, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Zwiększyłem dawkę, iglice mam 4 stopniową, dałem na drugi od dołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 16:10, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
0,4 ustaw w miejscu największego rozwarcia a nie w GMP bo jak krzywka nie jest tak jak ma być to zapłonu nie ustawisz, no i powiedz jak wygląda świeca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:32, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
To ja sam już nie wiem... na innym forum piszą, że ma być na GMP 0,4mm. A świeca przedtem (tzn. jak jawka chodziła normalnie) była kawa z mlekiem, a teraz nie wiem, bo częściej pcham niż jeżdżę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Wto 17:34, 03 Kwi 2012 Temat postu: Re: Elektryk, dopływ paliwa? |
|
|
Wyreguluj gaźnik metodą naczyń połączonych, a nie "na oko" (poradnik znajdziesz w dziale Tutoriale).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:36, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Podepne wężyk pod śrubke z dolnym dekielku i ma być 10-12mm? A jak nie będzie to jak regulować? Blaszką od górnej przykrywki ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Wto 19:48, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Maldivas napisał: | Podepne wężyk pod śrubke z dolnym dekielku i ma być 10-12mm? A jak nie będzie to jak regulować? Blaszką od górnej przykrywki ?? |
Tak, ma być od 10 - 12mm i regulujesz tak jak już napisałeś blaszką w przykrywce gaźnika. Jak masz za duży poziom paliwa to blaszkę dognij na dół, a jak za mały to blaszkę do góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 20:51, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Maldivas: bo tak jest w instrukcji obsługi ze patrzeć w GMP (instrukcji jawki, bo w tej od ogara już nie do końca, za to każda WSK'owa instrukcja mówi jak ja pisze) i było by to 100% poprawne gdyby nie luzy w układzie korbowo tłokowym i możliwość przestawienia wału na czopie czy krzywki na wirniku, jeśli krzywka jest w innym położeniu niż fabrycznie to zapłonu tak nie ustawisz dlatego sprawdzasz maksymalne rozwarcie (które de-fakto powinno wyjść w GMP ale nie jest to regułą) i tam ustawiasz 0,4. Co do gaźnika to dokładnie podłączasz wężyk (śrubka z iglica musi być) ale najpierw musisz sprawdzić czy poziom się trzyma równo (czyli zaworek działa jak trzeba), wody musi przybywać do pewnego momentu a następnie przez 10-15 minut poziom nie może podnieść się więcej niż 1-2mm, bez tego nie ma sensu regulować bo ustawisz poziom a podczas jazdy i tak będzie wyższy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:12, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki serdeczne, to jutro biorę się za ustawianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Wto 7:14, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A gdy to nie pomoże to spróbuj podczas jazdy ścisnąć (z wyczuciem) rurę od filtra powietrza, jeżeli będzie poprawa to powinieneś uszczelnić puszkę w której siedzi filtr powietrza:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maldivas
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:01, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Już wszystko ustawione wyregulowane. Jedyny mankament na dzisiaj to gdy jadę i wrzucam 1, później 2, to jedzie przez pewien czas jednostajnie a za 2 sekundy jest takie jakby przyspieszenie do max. obrotów. Myślę, że to sprzęgło się ślizga, spróbuje dzisiaj podregulować. Nagar na świecy mam czarny, więc zapłon za późny. Czyli mam aparatem lekko w lewo przesunąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|