Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Pią 18:07, 20 Kwi 2007 Temat postu: Efek końca wahy |
|
|
No więc jadę sobie na mojej jawie. Spokojnie na dwójce średnie obroty. Nagle jawa zaczyna tracić obroty i prędkość. EE waha, pomyślałem sobie, ale patrze waha jest. No to co jest. Odpalam nic. Dostaje wolnych obrotów zaraz gaśnie. Robie 2-3 raz i nagle takie Pss spaliny wyskoczyły z gaźnika pod wysokim ciśnieniem. Zdejmuje filtr a tam pełno spalin. Wyczyściłem dysze, bo nic innego nie mogłem zrobić. Dopchałem do domu i teraz nie wiem co z tym zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 18:41, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
na moje oko to zapłon Ci padł, jest za późny spróbuj ustawić i powinno być dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 6:19, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dziwne, może pierścienie strzeliły i spaliny nie uciekają oknem, tylko między tłokiem, a cylindrem. Ja bym na Twoim miejscu ściągną cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Sob 9:31, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mogę jeszcze dodać że jechałem po wertepach a gdy w dopchałem jawę do domu, czyli gdzieś po 15 minutach, to po zdjęciu z niego tłumika motor dalej nie palił a z tego odkręconego tłumika wydobywały się spaliny.
Profi, nie sądzę że to zapłon, bo wtedy by w gaźniku nie strzelało :/
Dobra zdejmę dzisiaj cylinder i zobaczę co się stało. Możliwe że to pierścienie, bo niedawno wymieniałem. Jawy nie dotarłem gdyż stwierdziłem, że przy małych pierścionkach nie trzeba. Mam nadzieje że nie uszkodziło mi tłoka albo cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Sob 9:47, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wlasnie on dobrze mowi! Masz cos z zapłonem bo ja tez tak mialem i chyba byl pozny zaplon. Nie lepiej zbadac zaplon niz sciagac cylek??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Sob 11:07, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No to i tak muszę zdjąć głowicę żeby ustawić GMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 11:21, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
nie musisz ściągać głowicy, wystarczy że włożysz śrubokręt do cylindra, przez otwór świecy i bardzo łatwo wtedy wyczuć GMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Nie 12:45, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem ale to nie zapłon. Nie wiem może muszę przeczyścić gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 14:58, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a próbowałeś teraz odpalać? może się po prostu przegrzał, wtedy strzela w gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Nie 16:21, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Próbowałem, pyrkał pyrkał ale nie chciał zapalić Straciłem motywacje do grzebania przy jawie. Niedawno cały silnik rozebrałem czyściłem gaźnik, wstawiłem części za 100 zeta a to pochodziło tydzień i się zwaliło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Nie 17:46, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a co wstawiales ? moze nie dotarles albo zle dotarles jest wiele powodow przeczysc gaznik przeczysc platynki wymien swiece choc moze juz ja wymieniales ale i tak wymien pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Pon 10:15, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Wstawiałem pierścienie i jedyne dotarcie jakie robiłem to 30 sekund na wolnych obrotach, bo musiałem zamknąć bramę od garażu :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Pon 13:20, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
po zmianie piierscieni docieramy 500km a ty czasem nie zakladales tematu o pilowaniu pierscieni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Pon 15:02, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Heheh nie ja. Ja się w nim wypowiadałem, że lepiej nie piłować XD bo kosztują tylko 1,80 wiec nie ma po co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 17:06, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hehe 500km to docieramy nowy cylinder z pierścieniami, a same pierścienie starczy 100km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|