Dzwoni i zwalnia.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:01, 29 Lip 2008    Temat postu:

silnik nie zapali bez pierścieni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Wto 23:04, 29 Lip 2008    Temat postu:

Problem dzwonienia wystąpił też kiedyś u mnie. Być może jest to spowodowane przez źle ustawiony zapłon.
Wszystko w jawce było ok, ładnie chodziła, nie dzwoniła. Założyłem drugi cylinder z 4 kanałami i tłok z ściętą nóżką, pierścienie były ok. Po założeniu tego cylka i tłoka zaczęła dzwonić, więc założyłem z powrotem seryjny cylek i tłok i wszystko było ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:08, 29 Lip 2008    Temat postu:

Tak na prawde powodów może być wiele. Coś al'a dzwonienie może być objawem kończących się łożysk na wale, przykład pierścieni został już wyjaśniony, więc pomijam. Jeśli pierścionki są całe i łożyska nie mają luzów, to polecam jeździć i się nie przejmować

Edit: silnik pod obciążeniem może lekko dzwonić, to normalne. Można to zniwelować dobrze ustawiając zapłon. Jeśli dzwoni nam na wolnych obrotach, to ustawienie zapłonu nic nie da- to nie jego wina


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Wto 23:09, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Śro 3:26, 30 Lip 2008    Temat postu:

U mnie dzwoniły jak głupie wystarczyło parę dni katowania i przestały dzwonić teraz nawie ich nie słychać spróbuj tak u siebie.Razz

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 11:40, 30 Lip 2008    Temat postu:

Radzio napisał:
U mnie dzwoniły jak głupie wystarczyło parę dni katowania i przestały dzwonić teraz nawie ich nie słychać spróbuj tak u siebie.Razz

jak na dotarciu dwa dni potakuje to może się pożegnać z motorem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:01, 31 Lip 2008    Temat postu:

znaczy ja mam wszystko stare tylko pierscienie nowe..chociaz juz chyba sie troche wytłukły. jeżeli pali z kopa to zaplon chyba dobrze ustawiony?jak jest calkiem zimna to rozpedza sie i mniej dzwoni,jak sie zagrzeje to dzwoni mocniej.zamiast planować głowice starłem troche tulej tłoka czy to jakoś przeszkadza?niewazne.kupie nowe pierscienie i zobacze

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas93 dnia Czw 20:20, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kiras24
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 15:50, 01 Sie 2008    Temat postu:

ja daje lux10 jest najlepszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Pią 16:17, 01 Sie 2008    Temat postu:

A co ma Lux-10 do dzwoniącego silnika??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 10:16, 06 Sie 2008    Temat postu:

Siema mam ogara 200 i od jakiegos czasu zaczeło mi cos dzwonic w cylindze.Co to moze byc??? Czy luzy na wale korbowym a moze luzy na sworzniu tłoka??Pilne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 15:17, 06 Sie 2008    Temat postu:

lukas93 napisał:
znaczy ja mam wszystko stare tylko pierscienie nowe..chociaz juz chyba sie troche wytłukły. jeżeli pali z kopa to zaplon chyba dobrze ustawiony?jak jest calkiem zimna to rozpedza sie i mniej dzwoni,jak sie zagrzeje to dzwoni mocniej.zamiast planować głowice starłem troche tulej tłoka czy to jakoś przeszkadza?niewazne.kupie nowe pierscienie i zobacze

Bardzo niemądre zagranie ze szlifowaniem tuleji. Tłok w ten sposób wyżej wychodzi z tuleji i może uderzać o głowicę, zależy też ile spiłowałeś. Planowanie głowicy jest od zwiększania kompresji, po za tym trzeba to robić z umiarem, najlepiej według wymiarów przygotowanych przez fachowców.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin