Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23:01, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
silnik nie zapali bez pierścieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PatrickM
Emerytowany Moderator
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Wto 23:04, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Problem dzwonienia wystąpił też kiedyś u mnie. Być może jest to spowodowane przez źle ustawiony zapłon.
Wszystko w jawce było ok, ładnie chodziła, nie dzwoniła. Założyłem drugi cylinder z 4 kanałami i tłok z ściętą nóżką, pierścienie były ok. Po założeniu tego cylka i tłoka zaczęła dzwonić, więc założyłem z powrotem seryjny cylek i tłok i wszystko było ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23:08, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tak na prawde powodów może być wiele. Coś al'a dzwonienie może być objawem kończących się łożysk na wale, przykład pierścieni został już wyjaśniony, więc pomijam. Jeśli pierścionki są całe i łożyska nie mają luzów, to polecam jeździć i się nie przejmować
Edit: silnik pod obciążeniem może lekko dzwonić, to normalne. Można to zniwelować dobrze ustawiając zapłon. Jeśli dzwoni nam na wolnych obrotach, to ustawienie zapłonu nic nie da- to nie jego wina
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Wto 23:09, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Śro 3:26, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
U mnie dzwoniły jak głupie wystarczyło parę dni katowania i przestały dzwonić teraz nawie ich nie słychać spróbuj tak u siebie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogierek093
Wymiatacz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 11:40, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Radzio napisał: | U mnie dzwoniły jak głupie wystarczyło parę dni katowania i przestały dzwonić teraz nawie ich nie słychać spróbuj tak u siebie. |
jak na dotarciu dwa dni potakuje to może się pożegnać z motorem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas93
Początkujący
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:01, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
znaczy ja mam wszystko stare tylko pierscienie nowe..chociaz juz chyba sie troche wytłukły. jeżeli pali z kopa to zaplon chyba dobrze ustawiony?jak jest calkiem zimna to rozpedza sie i mniej dzwoni,jak sie zagrzeje to dzwoni mocniej.zamiast planować głowice starłem troche tulej tłoka czy to jakoś przeszkadza?niewazne.kupie nowe pierscienie i zobacze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas93 dnia Czw 20:20, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kiras24
Początkujący
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pią 15:50, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ja daje lux10 jest najlepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatrickM
Emerytowany Moderator
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Pią 16:17, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A co ma Lux-10 do dzwoniącego silnika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 10:16, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Siema mam ogara 200 i od jakiegos czasu zaczeło mi cos dzwonic w cylindze.Co to moze byc??? Czy luzy na wale korbowym a moze luzy na sworzniu tłoka??Pilne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 15:17, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
lukas93 napisał: | znaczy ja mam wszystko stare tylko pierscienie nowe..chociaz juz chyba sie troche wytłukły. jeżeli pali z kopa to zaplon chyba dobrze ustawiony?jak jest calkiem zimna to rozpedza sie i mniej dzwoni,jak sie zagrzeje to dzwoni mocniej.zamiast planować głowice starłem troche tulej tłoka czy to jakoś przeszkadza?niewazne.kupie nowe pierscienie i zobacze |
Bardzo niemądre zagranie ze szlifowaniem tuleji. Tłok w ten sposób wyżej wychodzi z tuleji i może uderzać o głowicę, zależy też ile spiłowałeś. Planowanie głowicy jest od zwiększania kompresji, po za tym trzeba to robić z umiarem, najlepiej według wymiarów przygotowanych przez fachowców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|