Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skiros
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 22:02, 19 Paź 2014 Temat postu: Dziwny vmax i moc podczas jazdy we dwóch |
|
|
Posiadając ogara od 2 lat vmax jaki osiągnąłem wynosi 50km/h nie ważne czy zmieniałem z 11z na 12z jechał tyle samo, zmiana pierścieni, zmiana tłoka nosz kurka wodna, cały czas jedzie 50km/h. Ogar ogólnie po zmianie pierścieni czy tłoka dostał większego zrywu, ale vmax nawet nie drgnął. Raz postanowiłem podwieźć mojego kuzyna (100m drogi) ogar po rozpędzeniu uzyskał prędkość 40km/h ledwo ledwo..
ogar ma swoje lata bla bla bla ciesz sie ze lata te 50 bla bla bla - pieprzenie ogar ma jeździć tak jak po wyjeździe z fabryki, przecież części zawsze są..
Prosiłbym o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Hvil
Początkujący
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 7:21, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego, a fabrycznie ogar nie miał właśnie latać DO 50 km/h??
Druga kwestia to ok, części są ale nie spasujesz trybów w skrzyni tak jak fabrycznie były, szlif i nowe tłoki i pierścienie też nie są takie jak te co fabryka dawała, spasowanie jest albo lekko luźniejsze i minimalnie niższa kompresja wtedy, albo ciaśniejsze i większe opory ruchu całego układu korbowego wówczas.
Ja Cię rozumiem, ale moja subiektywna opinia brzmi...kup se Pan Kymco 2T skuter jak chcesz Pan latać 80-90 bez awaryjnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skiros
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 15:26, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dziwne, że inni na 223 latają po 65km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Pon 16:15, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanie podstawowe, silniczek odblokowany czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skiros
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 17:42, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Silnik odblokowany, inaczej bym nie zadawał takich pytań
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Pon 19:09, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Odblokowany ogar w dobrej kondycji powinien lecieć te 65 na 12z, a przyczyn, że twój nie chce, może być wiele. Zacznijmy od silnika, stwierdziłeś, że jest odblokowany, czy aby na pewno? Kolanko tłumika skrócone? Dysza zmieniona? Zapłon ustawiony? Zębatki mówiłeś, że zmieniłeś. Teraz w grę wchodzą opory. Opory możesz mieć na kołach (zbyt mocno naciągnięta linka powoduje trzymanie hamulca, a co za tym idzie brak swobodnego toczenia), ale też w zespole łańcuchowym. (zbyt mocno naciągnięty łańcuch, sztywny bądź nienasmarowany). Ciśnienie w oponach też ma znaczenie. Poza tym może okazać się, że ślizga Ci się sprzęgło. Będzie tak gdy silnik będzie się wkręcał na obroty, a przyśpieszenie będzie znikome.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skiros
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 19:44, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zapłon wydaje mi się, że dobrze był ustawiony. Co do ślizgania sprzęgła to ogar normalnie się wkręcał na obroty i normalne miał przyśpieszenie. Dużo razy ustawiałem gaźnik, zapłon, powietrze w oponach, łańcuch no kurcze wszystko przez te 2 lata robiłem i nigdy nie poleciał więcej jak 50km/h o raz w życiu udało mu się z górki wyrwać 60km/h (raz w życiu).
Dziwne jest to:
1bieg - 20km/h
2bieg - 40km/h
3bieg - 50km/h
Teoretycznie na 3 biegu powienien lecieć o 20 więcej czyli 60.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skiros dnia Pon 19:45, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Pon 20:59, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A ogar po wrzuceniu 3 biegu ma ochotę się dalej wkrecać, czy tylko utrzymuje stałą prędkość z biegu drugiego i ma tendencje spadkową?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skiros
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 21:32, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Po wrzuceniu 3 biegu ogar przyśpiesza normalnie i dobija tylko do 50km/h. Ogar po prostu jedzie normalnie tylko nie chce dobić więcej jak 50km/h..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 15:18, 21 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Heh a tak z innej strony, jesteś pewny wskazań licznika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skiros
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:19, 21 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mam zamontowany licznik rowerowy, który sprawdzałem gpsem. Licznik okłamuje o 2km/h. Jadąc 50km/h w rzeczywistości jadę 48km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Sob 17:26, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam !
Ja mam jawkę kaczkę silnik po kapitalce,zębatka 12z pojemność 55 cm3.
Nie sprawdzałem V max bo dopiero 300 km na dotarciu ale V max jaki był to 54,3 mierzone gpsem na pokładzie.
Nie wiem, jak dla mnie starczy by spokojnie nie na full gazie wyciskać prędkość lecz dać silnikowi trochę pożyć i lecieć spokojnie te 50 bez "piłowania"
Jedyne co zyskałem po zmianie na 55 pojemność i zębatkę 12z z 11z to większa moc w dolnych obrotach i "teoretycznie" większy V max ale to się okaże...
Z jawki bolidu nie zrobisz i hamulce ehh to jest sprzęt oldscollowy i niech tak pozostanie
Takie moje skormne zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 22:39, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Pietrek: a jak to się zwiększ moc przez zmianę przełożenia?
skiros: a może zamiast ustawiać sto razy gaźnik i zapłon zrobił byś to raz a porządnie? wydech czysty? reakcja na gaz? kolor świecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Nie 10:00, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie moc tylko v max
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 20:04, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
To też w sumie nie jest prawdą. Jeśli skrzynia jest źle dobrana to albo się nie rozpędzisz do v max albo osiągniesz go przy wyższych obrotach niż moc maksymalna. Mała zmiana przełożenia praktycznie nie zmienia v-max, duża zmiana może co najwyżej zmniejszyć na rzecz większego momentu na kole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|