Dziwny problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bloodbro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Sob 19:20, 19 Lip 2008    Temat postu: Dziwny problem

siema,
mam dziwny problem, pisalem to w starym temacie ale jakos odpowiedzi nie dostalem.
No wiec, pare dni temu Jawka zgasla, dolalem paliwa, zmniejszylem odstep na swiecy, wyciagnalem ja, zapalila z kopa, ale jak jade gdzies dluzej to mi zaczyna przerywac i gasnie :/ myslalem ze to przez paliwo sie tak dzialo, bo mialem malo, ale teraz mam full bak paliwa i to samo, wczesniej mi sie dzialo tak, ze jak nie byl rozgrzany jechalem chwile wlaczylem swiatla i przerywal i stawal. No i dzis tak jade jade przejechalem z 10 km i bum zaczal sie dlawic i zgasl, wykrecilem swiece przeczyscilem, ale zobaczylem ze w wezyku ktory idzie do gaznika od filtra paliwa nie ma powietrza, zakrecilem paliwo, wyciagnalem, wylalem paliwo, zalozylem i wtedy odpalil na pych.
drugi problem taki ze czasami mi na jedynce go strasznie dlawi, i dopiero po wiekszym odkreceniu po paru sekundach lapie i szybko przyspiesza.
co to moze byc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICZMAN
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: orzesze

PostWysłany: Sob 19:45, 19 Lip 2008    Temat postu:

za dużo paliwa dostaje
zmniejsz poziom paliwa, blaszka na dół


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bloodbro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Sob 20:19, 19 Lip 2008    Temat postu:

jaka blaszka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Sob 20:21, 19 Lip 2008    Temat postu:

w komoże pływakowej i przeczyść dysze w gażniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bloodbro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Sob 21:04, 19 Lip 2008    Temat postu:

ale ostatnio jak mialem blaszke w dol to mi paliwo wylewalo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICZMAN
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: orzesze

PostWysłany: Sob 21:20, 19 Lip 2008    Temat postu:

ta raczej nie możliwe bo blaszka w dół zmniejsza objętość paliwa w gaśniku a blaszka w górę zwiększa ... zobacz czy pływak nie masz dziurawy przypadkiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bloodbro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Nie 10:34, 20 Lip 2008    Temat postu:

nie jest dziurawy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlik666
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Police

PostWysłany: Nie 10:57, 20 Lip 2008    Temat postu:

Ja bym się zastanowił nad tym czy to w ogóle chodzi o paliwo...Bo wydaje mi się że to nie jest powodem.Może to wydawać się śmieszne.Ale kiedyś dosyć dawno temu miałem taki sam problem w ogarze.Palil na kopa chodził jak pszczółeczka jechałem gdzieś dalej jade jade i nagle ded.Nie moglem go odpalić.Dopiero na zimnym od nowa dało go się jakoś przywrócić do sprawności.I kiedyś była taka sytuacja że jeździłem bez pokrywy silnika bocznej tej od strony sprzęgła.I w sumie nie wiem jak to się działo ale nawet przy dłuższej jeździe silnik chodził i nie padał.Nie potrafiłem wytłumaczyć tego sobie dlaczego tak było.To tyle ode mnie.Życzę powodzenia.Jak to uda Ci się zrobić to napisz mi co to było bo jestem ciekawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Nie 11:17, 20 Lip 2008    Temat postu:

może po prostu się przegrzewa. jak jeździsz godzinę albo dłużej bez odpoczynku to ci tłok w cylindrze puchnie i po sprawie. Mi raz się tak zrobiło to teraz po 15-20 min jazdy robię przerwę, silnik stygnie i jadę dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bloodbro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Wto 21:55, 22 Lip 2008    Temat postu:

No chyba o to chodzilo, chociaz teraz jak sie nawet zgrzeje to tak nie jest,
a co z drugim problemem? Bo coraz czesciej wystepuje, odpalam moto, wrzucam 1 ruszam, i go dlawi tak jakbym na 2 ruszal, odkrece manetke do konca i chwile pomuli i albo ruszy normalnie, albo zgasnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 6:31, 23 Lip 2008    Temat postu:

ja ruszam z wysokich obrotów, bo jak z niskich to tez mi muli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Śro 8:28, 23 Lip 2008    Temat postu:

sprawdz dysze czy sie nie zatkały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr. J
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Śro 9:51, 23 Lip 2008    Temat postu:

pawlik666 napisał:
Ja bym się zastanowił nad tym czy to w ogóle chodzi o paliwo...Bo wydaje mi się że to nie jest powodem.Może to wydawać się śmieszne.Ale kiedyś dosyć dawno temu miałem taki sam problem w ogarze.Palil na kopa chodził jak pszczółeczka jechałem gdzieś dalej jade jade i nagle ded.Nie moglem go odpalić.Dopiero na zimnym od nowa dało go się jakoś przywrócić do sprawności.I kiedyś była taka sytuacja że jeździłem bez pokrywy silnika bocznej tej od strony sprzęgła.I w sumie nie wiem jak to się działo ale nawet przy dłuższej jeździe silnik chodził i nie padał.Nie potrafiłem wytłumaczyć tego sobie dlaczego tak było.To tyle ode mnie.Życzę powodzenia.Jak to uda Ci się zrobić to napisz mi co to było bo jestem ciekawy.


Tak się wydaje jakbyś miał ten sam problem z którym ja dopiero co sie męczyłem z wami na forum. Skoro mówisz w dodatku, że miałeś zdjętą pokrywkę, czyli elektryka była na wierzchu i to pomagało, to przyczyną problemu mógł być przegrzewający się stary kondensator.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mr. J dnia Śro 9:53, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin