Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcmaker
Bywalec

Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:44, 13 Mar 2011 Temat postu: Dziwny problem. |
|
|
Cześc, iskra jest mocna, niebieska, kondensator, kabel WN, kable, konektory, podkładki przy iskrowniku i platynki wymienione, nowa cewka zapłonowa, zapłon ustawiony wg instrukcji, paliwo dochodzi, krzywka jest na swoim miejscu, kranik nie jest zatkany, gaźnik też nie, iglica na 2 rowku od góry, kompresja ok, a nie chce palic.
Jak ustawie zapłon na oko czyli max w lewo i centymetr - półtora cofnę, to coś tam zaczyna chodzic, jednak pojawia się spalanie stukowe i cholernie ją muli i szarpie.
Ktoś pomoże ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcmaker dnia Nie 21:12, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
piotr.m
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 21:13, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
masz źle ustawiony zapłon, nie może być on ustawiony na oko, bo na oko to chłop w szpitalu umarł ustaw poprawnie zapłon i powinien chodzić, a czy paliwo dochodzi do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mcmaker
Bywalec

Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:16, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Czytanie ze zrozumieniem...
"zapłon ustawiony wg instrukcji"
Paliwo też dochodzi do cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotr.m
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 21:20, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no ale jak ustawiasz go inaczej niż jest w instrukcji i chodzi to znaczy że coś jest nie tak, może źle zrozumiałeś to co jest napisane w poradniku i coś źle ustawiasz
edit
a może masz tłumik zatkany , czystość układu wydechowego też wpływa na prace silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Nie 21:23, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mcmaker
Bywalec

Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:29, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon ustawiałem kilkanaście razy konsultując się z kolegą Ogarzysta, za każdym razem tak samo, więc nie ma możliwości pomyłki z mojej strony. Przerwa na świecy wynosi 0,6 mm.
Jeżeli układ wydechowy byłby zasyfiony, to nawet by nie pyrknęło przy zapłonie ustawionym na oko, a właśnie na takim daje znaki życia, a jak ustawie wg instrukcji to nie pali w ogóle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcmaker dnia Nie 21:45, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 22:12, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Według jakich wartości ustawiasz zapłon oraz przerywacz? Pamiętam podobny przypadek gdy była wyeksploatowana i lekko skrzywiona krzywka. Spróbuj ustawić zapłon metodą na żarówkę, może wyjaśni się problem tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mcmaker
Bywalec

Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:24, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon 1.8mm; przerwa na platynkach, gdy tłok jest 1,8mm przed gmp wynosi grubośc kartki, platynki są na 0,3mm. Kołnierz magneta w miejscu gdzie ma iśc rowek krzywki jest zjechany na odcinku niecałego centymetra - wgięty na milimetr, może troszeczkę więcej. Czy to cos zmienia ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcmaker dnia Nie 22:28, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|