Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 14:13, 04 Gru 2010 Temat postu: Dziwny problem |
|
|
Mianowicie wcześniej trochę ogarem śmigałem po śniegu. Kilka dni z rzędu po 5 minut;]
Dzisiaj odpalam przejechałem się i tu problem. Zajeżdżam do garażu i chodzi sobie na wolnych obrotach. Po 2 minutach widzę pod kolankiem jakąś plamę oleju ;/
wiec zdjąłem kolanko ale tam nic nie było. Pukłem tłumikiem o ziemie a tam wyleciał śnieg z olejem.
No to rozłożyłem tłumik i wyczyściłem(pełno śniegu)
Potem założyłem wszystko i odpalam działa wszystko ale widzę że olej nadal kapie z kolanka. No to znowu odkręciłem tłumik i pukłem a tam normalnie spalony olej wyleciał.
Założyłem pojechałem się przejechać i nie kapało z kolanka tylko z łączenia (tłumik simsona) . I wydaje mi się troszeczkę słabszego;/ Ale nie kopci mocniej;/...
Może być za dużo oleju albo lewy simmering na wale ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Sob 14:32, 04 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 15:43, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tak już jest że kapie, może masz źle to uszczelnione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysiek787
Bywalec
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Sob 16:00, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
kolego jest za niska temperatura i olej nie będzie się całkowicie spalał z paliwem, to jest tak jak byś za bogatą mieszankę paliwo-olej dał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 9:33, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
A może tak być jak kolega Krzysiek mówi bo był zimny i zalałem paliwa od piły..
Sprawdzę jutro czy będzie olej w tłumiku i czy nie ubyło ze skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Nie 9:57, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Gdyby stało się tak , że ciągnął by olej ze skrzyni to dosłownie świata nie widać...
Ten typ tak ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 10:21, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Mam takie jeszcze jedno pytanie. Nie chce zakładać nowego tematu żeby forum nie zaśmiecać.
Otóż mam kopnik i jest z nim problem bo wiem że od samej góry ze 1-2 cm powinien się ruszać ale mi się zatrzymuje dopiero 2 cm nad hamulcem(ogar). Dodam że mi sprężyna się zepsuła i nie odbija. To wina wyrobionego w środku tego wałka kopnika(wiecie o co mi chodzi, nie wiem jak to się dokładnie nazywa)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Śro 19:42, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 21:38, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ruszać w jakiej płaszczyźnie ? ciągniesz za wałek ? sam kopniak się rusza ? Nie rozumiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 22:37, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
jemu chyba chodzi o ten luz na kopniaku, kopniak trzeba dać trochę na duł żeby się zazębił o grzechotkę, u niego zazębia się dopiero przy samej dźwigni hamulca czyli znacznie za późno przyczyną tego może być zepsuta grzechotka lub masz zjechane te kilka pierwszych zębów na półksiężycu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 0:03, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
to zależy też od ustawienia wału, lekko popchniesz kopniak i się ładnie zazębi a innym razem złapie dopiero w 1/4 obrotu... Wyrobione są zęby na półksiężycu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Czw 12:32, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie o to mi chodzi co kolega piotr.m mówi.
Zazębia za późno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 12:35, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
To niestety, bez rozpoławiania się nie obejdzie... ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Pon 18:37, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ponawiam tan temat i jeszcze mam pytanie. Bo we ferie będę chyba rozbierał silnik.
(http://www.agmot.pl/sklep/p/3100/SEGMENT-KOPNIKA) Gdy mi późno zazębia to ta grzechotka się zepsuła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:41, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Półksiężyc się zjechał..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Pon 18:47, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli trzeba półksiężyc wymienić;]
I tak muszę rozebrać bo sprężyna poszła.
Ale lepiej cały kopniak kupić [link widoczny dla zalogowanych]
EDIT
Jeszcze jedno pytanie. Ile by kosztował remont silnika?
Wymieniam: simmeringi, łożyska (wszystkie), półksiężyc, pierścionki. Wał nie ma raczej luzów więc zostanie.
I co jeszcz wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Śro 19:48, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Pią 19:17, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
+/- 100 zł. Jeśli cyl i wał dobry, zmień tłok, pierścienie, uszczelki, simery, łożyska i jeśli wybita tulejka w korbowodzie. Można zmienić tarcze sprzęgła jeśli są cienkie i łańcuszek sprzęgłowy jeśli jest wyciągnięty i podzwania.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|