Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woitus
Nowy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:19, 06 Lis 2008 Temat postu: Dziwny odgłos w silniku |
|
|
Niedawno kupilem sobie mustanga. Wszystko bylo w nim OK tylko ze silnik strasznie szural. Myslalem ze to przez to ze w cylindrze byly 2 wielkie rysy, wiec wymienilem cylinder i tlok, ale ten odglos nieustal. Co to moze byc?? Dodam ze poprzedni wlasciciel ponoć wymienial niedawno lozyska itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
karel17
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikstat
|
Wysłany: Czw 20:24, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
lepiej mimo wszystko sprawdz te lozyska i wal.
Moze to ktorys tryb ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 20:48, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
a słyszałes kiedyś inne tego typu jawki lub ogarka? u każdego wydobywają się dziwne odgłosy np pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Czw 20:48, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ten porzedni wlasciciel musial kupic jakieś lipne lozyska po 1,50zl i może sa wyje*ane i dzwonią. To tylko moje przypuszczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:01, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mi tak dziwnie dzwoni. Chyba to są pierścienie bo to jest taki dźwięk jakby ktoś dzwonił dzwonkami na mszy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:12, 07 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Owe szuranie nie musi koniecznie wydobywać się z cylindra, może to wał korbowy ociera o karter, albo tarcze sprzęgłowe emitują ten dźwięk? A gdy dodasz gazu na luzie to tez słyszysz ten dźwięk? Inny jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woitus
Nowy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:21, 07 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Teraz poszedlem sprawdzic i jak gazuje na luzie to tego szurania raczej nie ma, a przynajmniej sie nie nasila.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sylwekogar200
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 21:07, 08 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
wymien lozyska na wale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woitus
Nowy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:27, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Okazało sie że łańcuszek sprzęgła jest za luźno i trze o karter. Nie pozostaje wiec chyba nic innego jak kupic nowy :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:41, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
No tak jawka jawka. Kazdy silnik jest jakby odrebna historia. Zwykle jezeli nie czuc jakis specjalnych uchybien w mocy silnika dziwek moze sie wydobywac, choc zawsze lepiej jest wszystko sprawdzic niz pozniej miec przykre konsekwencje. Mi np. tlok uderze o uszczelke pod glowica i jakos wszystko sie trzyma. No to temat do zamkniecia. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWOWICZ
Bywalec
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:20, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
po co w jawce robiłeś uszczelke pod głowice??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 19:20, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
trzeba, oryginalnie nie mialy, ale po remoncie (czytaj- demontażu) nie trzyma ten węzeł już szczelności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:21, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
No tak. Zawsze lepiej gdy uszczelka jest, niz kiedy jej nie ma. Warto tez zainwestowc w silikon, a najlepiej w tokarza i silikon. Wtedy bez uszczelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWOWICZ
Bywalec
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:05, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ja nie mam żadnej uszczelki pod głowica i jest ok nic nie ucieka, wiec nie wiem po co ja zakładać przez to tylko zwieksza sie komora spalania czyli mniejsza kompresja-oczywiscie nieznacznie:P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JAWOWICZ dnia Czw 11:07, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 12:35, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ja także nie mam zadnej uszczelki i nic mi nie ucieka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|