Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:21, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
JAWOWICZ napisał: | ja nie mam żadnej uszczelki pod głowica i jest ok nic nie ucieka, wiec nie wiem po co ja zakładać przez to tylko zwieksza sie komora spalania czyli mniejsza kompresja-oczywiscie nieznacznie:P |
Oj. Jezeli chodzi o to czy powinno stosowac sie uszczelke czy nie wiem swoje i nie bede sie klocic. Troszke przejechalm, troszke remontowalem wiem jak sprawa wglada. W koncu jak nie chcesz sluchac to nie... twoja sprawa ale co do kompresji nie masz racji do konca. Gdy kupujesz polska glowice ma ona o wiele glebszy "rowek". Gdy nie zalozysz uszczelki powstaje tam malutka szpara. Co do zakladania uszczelki pod orginalne czesci mija sie to z celem, choc zalozenie jej nie pogorszy stanu rzeczy. Nie zdziwlibym sie jakby kompresja bez uszczelki i z uszczelka na tych samych "zdezelowanych" czesciach byla taka sama(orginalny zestaw). W koncu uszczelka to uszczelka jak sama nazwa wskazuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 19:36, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | JAWOWICZ napisał: | ja nie mam żadnej uszczelki pod głowica i jest ok nic nie ucieka, wiec nie wiem po co ja zakładać przez to tylko zwieksza sie komora spalania czyli mniejsza kompresja-oczywiscie nieznacznie:P |
Oj. Jezeli chodzi o to czy powinno stosowac sie uszczelke czy nie wiem swoje i nie bede sie klocic. Troszke przejechalm, troszke remontowalem wiem jak sprawa wglada. W koncu jak nie chcesz sluchac to nie... twoja sprawa ale co do kompresji nie masz racji do konca. Gdy kupujesz polska glowice ma ona o wiele glebszy "rowek". Gdy nie zalozysz uszczelki powstaje tam malutka szpara. Co do zakladania uszczelki pod orginalne czesci mija sie to z celem, choc zalozenie jej nie pogorszy stanu rzeczy. Nie zdziwlibym sie jakby kompresja bez uszczelki i z uszczelka na tych samych "zdezelowanych" czesciach byla taka sama(orginalny zestaw). W koncu uszczelka to uszczelka jak sama nazwa wskazuje... |
Aha, to nie zrozumiałem cię do końca Jeżeli masz polską głowice albo tłok to wtedy przydała by się uszczelka, ale ja mam wszystko org. czechosłowackie i nie widze potrzeby zakładania jej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:22, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Aha, to nie zrozumiałem cię do końca Jeżeli masz polską głowice albo tłok to wtedy przydała by się uszczelka, ale ja mam wszystko org. czechosłowackie i nie widze potrzeby zakładania jej |
To znaczy tak. Jezeli czesci sa polskiego producenta(czytaj "Almot") to uszczelka musi byc. Jezeli czesci sa orginalne(made in "czecho-slowacja) uszczelki nie musi byc. Powiem nawet, ze uszczelka wtedy nie estetycznie wyglada. Ale jak cylinder i glowica(wszystko orginalne) sa zuzyte(wyszczerbki, nierownosci) nalezy uzyc uszczelki. Druga mozliwosc jest oddanie czesci do tokarza. Oczywiscie w obu przypadkach stosuje sie specjalny silikon(na wsyokie temperatury ok. 300C)
Pozdrawiam
Pomoglem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|