Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 19:12, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
na wale z luzem c3 reszta normalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 19:30, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no a nie mówiłem czasem w innym temacie że w skrzyniach biegów też się c3 daje ? ?
jak piszczy to może oznaczać że łożysko ma za gorąco i nie ma wystarczającego smarowania, czyli sie zaciera
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Nie 19:30, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:02, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zobaczę jutro jak rozbiorę
ale wydaje mi się że to coś innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Nie 20:40, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mi się wydaje, że to jednak łożyska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:48, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
holipa napisał: | no a nie mówiłem czasem w innym temacie że w skrzyniach biegów też się c3 daje ? ?
jak piszczy to może oznaczać że łożysko ma za gorąco i nie ma wystarczającego smarowania, czyli sie zaciera |
jeśli tak by było to po odpaleniu zimnego silnika nie powinno być nic słychać,
co do stukania to trochę mało informacji, jaki dźwięk i gdzie jest umiejscowiony, czy zmienia się po naciśnięciu sprzęgła, czy stuka jeśli kręcisz trybem zdawczym przy zgaszonym silniku, z piszczeniem tak samo trochę więcej info musisz dać bo tak możemy sobie strzelać a Ty będziesz niepotrzebnie rozbierał.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 20:00, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie,dzisiaj koleś co płytki zakłada u mnie podsunął mi pomysł aby sprawdzić wałek zdawczy. No więc zdjąłem pokrywę ale nic nie widać, zacząłem kręcić wałkiem niby wszystko ok,jednak trochę docisnąłem wodzik i zaczęło piszczeć.Dobrałem się do du*y temu silnikowi, co się okazało gdy mi ten simmering w pokrywie (od strony zapłonu) wypiłowało to dostał się syf na wodzik i piszczało wszystko.
Naoliwiłem i wszystko chodzi cacy.
Ale dzięki za pomoc !
Można zamknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:06, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Taka mała uwaga, nie wodzik a popychacz. Zamykam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|