Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malec
Nowy
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: Wto 18:15, 13 Lip 2010 Temat postu: Dziwne... |
|
|
Witam
Mam kilka problemów z moją jawencją ;/ wymienię je w punktach:
1. Silnik się grzeje jak nie wiem co... po minucie-dwóch można się poparzyć o silnik...
2. Coś jest nie tak ze sprzęgłem... Gdy docisnę tą dźwigienkę na max i zmienię bieg to słychać taki niemiły... zgrzyt:?: i czasem nawet z docisnientym sprzęgłem zaczyna jechać...
3. gdy wrzucę na bieg (1) to traci moc, kiedy ruszam często gaśnie ;/
4. Nie do końca zrozumiałem tut o ustawianiu zapłonu więc jakby ktoś mógł pomóc to na priv a później na gg powiem tylko że gdy tłok jest w GMP to między platynkami jest przerwa 0.4mm
Proszę... Na powyższe pytania odpowiadajcie w punktach żeby się sajgon nie zrobił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 18:36, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli świeca ma kolor kawy z mlekiem masz źle ustawiony zapłon, jeśli świeca ma jasny kolor to lewe powietrze/zapchana dysza. Co do sprzęgła, to regulacja śrubki w deklu. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malec
Nowy
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: Śro 12:27, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Świeca jest czarna... Jak wspomniałem silnik się grzeje baaardzo szybko i wciąż nie wiem co to jest
Jak rozumiem chodzi o dysze gaźnika tak?
sprzęgła nie uregulowałem mimo podkręcenia na max
między czym ma być szczelina 0.05mm przy ustawianiu zapłonu?
Gubię sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 14:15, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
1 To normalne że się grzeje, mój tak samo robi.
2 Albo masz tarcze zjechane, co jest bardzo prawdopodobne, albo popychacz się starł i jest za krótki.
3 Wyreguluj gaźnik i zapłon.
4 Szczelina ma być nie 0.05 tylko 0.04 pomiędzy platynkami.
5 Jak się gubisz : [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 14:46, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
0,4mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malec
Nowy
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: Śro 15:06, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo śmieszne...
Cytat: | 5. Obracaj iskrownikiem w prawo lub lewo tak długo aż przerwa między stykami przerywacza wyniesie 0,05mm(mierząc szczelinomierzem lub wsadzając ciasno bibułę). |
Tu jest 0.05... nie wiem gdzie są styki przerywacza pomoze ktos? bo jeżeli chodzi o elektrody to poruszając iskrownikiem to całość się obraca i odległość zostaje bez zmian ;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez malec dnia Śro 15:12, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 17:54, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
W samym środku iskrownika masz taki wałeczek i on się obraca jak kopiesz kopką, przy nim są takie małe szczęki, które podczas obracania się otwierają i zamykają. To są styki przerywacza, i jak plusminus przyuważył, ma tam być 0,4mm przerwy kiesy są rozwarte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malec
Nowy
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: Śro 18:40, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ale to nie jest odpowiedź jakiej szukałem
w tutorialu o ustawianiu zapłonu jest napisane że ma być przerwa 0.05 między stykami iskrownika ;/ bo między elektrodami ustawilem sobie 0.4mm
Pojawił się kolejny problem ;/ mianowicie moja jawke gaśnie kilka sekund po odpaleniu winię o to gaźnik... niestety nie wiem czy uregulować tą śrube wolnych obrotów czy blaszkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|