Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacpers1
Początkujący
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:00, 15 Lut 2010 Temat postu: Dziwna iskra? |
|
|
Witam moj kolega ma taki problem w swoim ogarze 200, ze jak pcha do przodu to iskra jest tak co 2-3 oborot tloka a jak do tylu pcha to zawsze jest ... Ogara czesto trzeba dlugo pchac :p ale jak odpali to chodzi bez zarzutu.. Co moze byc tego przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pionek200
Początkujący
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Pon 23:04, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a jak wkręci nową świece to też tak jest ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacpers1
Początkujący
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:07, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wiesz co my juz pare swiec probowalismy i najlepiej chodzi na iskrze f95ps Ale iskre sprawdzalem wkladajac palec do fajki (ałł ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 23:10, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ustawcie kąt wyprzedzenia zapłonu i przerwe na przerywaczu
tylko to mi przychodzi do głowy skoro świece dobre są..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacpers1
Początkujący
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:15, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Iskra jest w dobrym momenci Ale jak patrzylem na przerywacz to mloteczek byl cofniety w strone silnika i przez to platynki byly tak ustawione ze ta gorna nachodzilia tylko w polowie na dolna xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 1:51, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To trzeba odpowiednio ustawić zapłon, masz rozwiązanie Można także wymienić kondensator, jego koszt jest niewielki a czasem taka drobna wymiana potrafi czynić cuda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 6:06, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
On napewno ma źle ustawiony zapłon. Jak może dawać dawać iskre za 3 razem. Ma źle ustawiony GMP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 0:19, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A w jaki sposób można ustawiać GMP?
Takie coś może być spowodowane luzem młoteczka na pręciku podtrzymującym go, lub kończącym się kondensatorem..pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 13:07, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | A w jaki sposób można ustawiać GMP?
Takie coś może być spowodowane luzem młoteczka na pręciku podtrzymującym go, lub kończącym się kondensatorem..pozdro. |
Tak jest, jeżeli chodzi o elektronikę winna może być cewka WN i kondensator, iskra wyzwala się w momencie, kiedy następuje zmiana pola magnetyczne w cewce, więc w chwili kiedy pojawia się lub zanika napięcie. Przypuśćmy, że w chwili zapłonu obwód jest zamykany, wadliwa, stara cewka WN może nie być w stanie wytworzyć iskry, więc spada jej efektywność, gdy popchasz motor do tyłu jest odwrotnie, cewka WN ma więcej czasu na wytworzenie pola elektromagnetycznego i w ten sposób przy rozłączeniu obwodu jest bardziej skuteczna, ale to tylko teoria, pamiętaj! Powód może być z goła inny np. głupi kondensator, który steruje opóźnieniem zapłonu. Albo jakieś defekty geometrii platynek, krzywki czy inne uszkodzenie mechaniczne.... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|