dymiaca jawa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 21:07, 18 Sie 2006    Temat postu:

Pomiędzy cylindrem a głowicą jest uszczelka (przynajmniej w mojej Jawie byla od nowości). Jest to uszczelka aluminiowa i jak dobrze siedzi to można jej nie zauważyć.
A papierowym uszczelkom w Jawie ( przynajmniej mojej) nigdy do końca nie ufałem, dlatego zawsze dodatkowo smaruję je obustronnie silikonem motoryzacyjnym (czerwonym) i tak to skręcam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 6:13, 20 Sie 2006    Temat postu:

przede wszystkim nie 1:50 tylko 1:30. Wyczysc bak. Jesli stalo sie to po zalaniu benzyny- wylej, przeplucz bak i zalej nowa. Mi kiedys sie przypadkiem nalalo swinstwa na kiepskiej stacji i widocznosc stala sie praktycznie zerowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:43, 28 Sie 2006    Temat postu:

teraz mam taki objaw ze takze dymi ale jak odpale i dodaje gazu to za kazdym razem sie dusi (nie moze wejsc na wyzsze obroty)
Powrót do góry
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:46, 28 Sie 2006    Temat postu:

Sprawdź czy połączenia gaxnik- króciec i króciec-cylinder sa szczelne, czy nie łapie fałszywego powietrza. Ja tak miałem mimo nowych uszczelek. Teraz jak składam to zawsze smaruję uszczelki silikonem motoryzacyjnym i jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 17:30, 29 Sie 2006    Temat postu:

moze jakis olej ciulowy wogole to po co az 1:30 1:50 w zupelnosci wystarcza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:07, 29 Sie 2006    Temat postu:

Mi się wydaję, że dymić będzie jak za dużo oleju będzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 20:38, 29 Sie 2006    Temat postu:

jak jest wydech przytkany, zasyfiony, ale tak porzędnie to tez dymi i to nie tak mocno. wydaje mi sie ze to wina oleju
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 7:48, 30 Sie 2006    Temat postu:

moze ci simering na wale przepuszcza i bierze olej ze skrzyni ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 12:46, 31 Sie 2006    Temat postu:

Elo
Wyjmij przepustnice i iglice przestaw na rowek wyżej. Możliwe, że ma za dużo paliwa w porównaniu z powietrzem i się dławi. Jeżeli nie, to przeczyść gaźnik, ustaw paliwo w komorze pływakowej, wygnij odpowiedio blaszke(jak nie wiesz o co chodzi to pisz, a Ci wytłumacze). Sprawdź. Pozdro Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pią 6:58, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Mój Ogar też sie dusił, ale to była wina źle ustawionego zapłonu, więc radzę go sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 10:36, 01 Wrz 2006    Temat postu:

byl juz dzial odnosnie ustawiania poziomu paliwa. Opcja szukaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:54, 02 Wrz 2006    Temat postu:

wlasnie nie wiem po co wy ta blaszke wyginacie. Przeciez ona reguluje poziom plywaka a w konsekwencji otwiera dopływ paliwa !! a jaki wpływ to ma na prace silnika ??
Powrót do góry
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 19:40, 02 Wrz 2006    Temat postu:

Właśnie bardzo duży. Jeżeli ma mało paliwa w komorze to silnik przerywa i się ksztusi. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 13:03, 03 Wrz 2006    Temat postu:

u mnie nie przerywa na wolnych obrotach jakos nawet chodzi ale jak dodam gazu to jest juz kiepsko!!
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 20:39, 03 Wrz 2006    Temat postu:

ja do mojej jawki nalalem paliwa ze simla i chodzila gites nawet nie kopcila, ja stawiam na gaźnik, zapłon, benzyna
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin