Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 21:07, 18 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Pomiędzy cylindrem a głowicą jest uszczelka (przynajmniej w mojej Jawie byla od nowości). Jest to uszczelka aluminiowa i jak dobrze siedzi to można jej nie zauważyć.
A papierowym uszczelkom w Jawie ( przynajmniej mojej) nigdy do końca nie ufałem, dlatego zawsze dodatkowo smaruję je obustronnie silikonem motoryzacyjnym (czerwonym) i tak to skręcam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 6:13, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
przede wszystkim nie 1:50 tylko 1:30. Wyczysc bak. Jesli stalo sie to po zalaniu benzyny- wylej, przeplucz bak i zalej nowa. Mi kiedys sie przypadkiem nalalo swinstwa na kiepskiej stacji i widocznosc stala sie praktycznie zerowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:43, 28 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
teraz mam taki objaw ze takze dymi ale jak odpale i dodaje gazu to za kazdym razem sie dusi (nie moze wejsc na wyzsze obroty)
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:46, 28 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy połączenia gaxnik- króciec i króciec-cylinder sa szczelne, czy nie łapie fałszywego powietrza. Ja tak miałem mimo nowych uszczelek. Teraz jak składam to zawsze smaruję uszczelki silikonem motoryzacyjnym i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 17:30, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
moze jakis olej ciulowy wogole to po co az 1:30 1:50 w zupelnosci wystarcza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:07, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mi się wydaję, że dymić będzie jak za dużo oleju będzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:38, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
jak jest wydech przytkany, zasyfiony, ale tak porzędnie to tez dymi i to nie tak mocno. wydaje mi sie ze to wina oleju
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 7:48, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
moze ci simering na wale przepuszcza i bierze olej ze skrzyni ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 12:46, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Elo
Wyjmij przepustnice i iglice przestaw na rowek wyżej. Możliwe, że ma za dużo paliwa w porównaniu z powietrzem i się dławi. Jeżeli nie, to przeczyść gaźnik, ustaw paliwo w komorze pływakowej, wygnij odpowiedio blaszke(jak nie wiesz o co chodzi to pisz, a Ci wytłumacze). Sprawdź. Pozdro Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 6:58, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mój Ogar też sie dusił, ale to była wina źle ustawionego zapłonu, więc radzę go sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 10:36, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
byl juz dzial odnosnie ustawiania poziomu paliwa. Opcja szukaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:54, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
wlasnie nie wiem po co wy ta blaszke wyginacie. Przeciez ona reguluje poziom plywaka a w konsekwencji otwiera dopływ paliwa !! a jaki wpływ to ma na prace silnika ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 19:40, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Właśnie bardzo duży. Jeżeli ma mało paliwa w komorze to silnik przerywa i się ksztusi. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:03, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
u mnie nie przerywa na wolnych obrotach jakos nawet chodzi ale jak dodam gazu to jest juz kiepsko!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:39, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ja do mojej jawki nalalem paliwa ze simla i chodzila gites nawet nie kopcila, ja stawiam na gaźnik, zapłon, benzyna
|
|
Powrót do góry |
|
|
|