Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:12, 28 Paź 2007 Temat postu: Dylemat co do tloka |
|
|
Witam!!
Otoz ostatnio ogar cos zle pyrkal i postanowilem zdjac glowice razem z cylkiem. Moja uwage przykul tlok poniewaz byl caly opalony na czarno no ale ja to rozumiem miksol szatanskie nasienie ale po bokach, przy pierscieniach tez juz sadza a na progu pierwszego piercienia 2 kawalki metalu sie odlupaly (takie male no ale wiecie )i tak zlotawo przy sworzniu wiec mysle: kurna chyba by styklo tlok wymienic. Ale przed chwila zdarlem warstwe sadzy i patrze a tam takie oznaczenie:
R 2
/odwrocona do gory nogami jedynka/
____________
I teraz se mysle ze to pewnie oryginalny tlok wiec troche szkoda aha dodam ze po zdjeciu cylka zauwazylem ze 1 pierscien sie nie domyka (mam 3) a podczas zdejmowania poszedl sie j**ac wiec mysle trza nowe pirscienie al to podobno straszny szajs tak samo jak tloki no ale by brakowalo jednego pierscienia wie czy z tym odlpanym itd to styklo na 2 jezdzic?? a jesli juz to jakie firmy jakies w miare tloki dobre robia??
Z gory thx ps. ta kreska pod odwrocona jedynka to tam naprawde jest a nie ze se dla szpanu dalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Nie 13:15, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
R2 to jest chyba 2 szlif ale nie jestem pewien a szczałki tam nigdzie nie było ? bo ja mam na tłoku szczełke też mam 1 ale nie mam R2 tylko N
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:24, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie ma stralki ale moze ta kreska robi za strzalke... A WLASNIE moze ta jedynka to jest 1 szlif a ta 2 to drugi szlif?? Ale ja kupilem w sklepie pierscienie nominaly i sie idealos zamykaja...
EDIT: Aha oberwalo chyba zamek na 1 pirscieniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kala2191
Bywalec
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOTLIN
|
Wysłany: Nie 15:48, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
N- nominał R1-pierwszy szlif a R2 drugi a strzałko musi byc bo ona oznacza jak wsadzic tłok czyli ta strzałkom do wydechu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 16:17, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie ma strzalki jest tylko ta odwrocona jedynka i pod nia kreska
EDIT: Aha zwazyszwy na gowniana jakosc dzisiejszych czesci i ze moj ogar lubi sie bez powodu wkrecac na obroty, mam pytanie: jesli np. dotartcie tych dupereli to jest 500 km to ile by to bylo godzin na biegu jalowym Tak ze ja se pije piwo a mi sie samo dociera mysle pozatym ze takie docieranie byloby bezpieczniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batmanek11
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:13, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
ooo. to ta strzałka ma byc do dołu!!!!(sory za ot) bo ja załozyłem do góry czyli teraz mam rozebrac i przełozyc czy moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:18, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czym to grozi ale lepiej przeloz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czarny
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 20:53, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
batmanek11 zawsze jak zakladasz tlok to jak masz to zejscie pierscionka (1) musi byc u gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 21:06, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
jeżeli na odwrót będzie to mogą pierścienie sie polamac. bo źle sie zamykaja. a to grozi rozwaleniem cylindra....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Nie 21:22, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
kup sobie komplet cylinder tlok itp albo daj stary do szlifu
samego tloka nie warto wymieniac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pon 17:53, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Co? tłok nie ma zamka to ja bym tego już nie zakładał, nie będzie ci sie wkręcał na obroty tak jak powinnien ja tak miałem jeszcze w poprzednim ogarku i jak strzałki nie ma to tą 1 na duł bo u mnie ta 1 jest w duł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WayRider
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pon 20:50, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Jak strzałka jest niewidoczna to zamkami do wydechu wkłada sie tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qczi
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Wto 13:50, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
hmmm... moge sie mylic ale wydaje mi sie ze w 2 pierscieniowym tloku (taki mam) jest jeden zamek na przeciwko drugiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:14, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra kupilem wegierski tlok, kolo mowi ze nie puchnie i aktualnie ogarek na dotarciu ale jest inny problem-jade i nagle sprzeglo tak twardnieje i mi calkowicie wysprzegla moge se machac biegami i ciagle luz. Czy to moze tarcze sprzeglowe jesli tak to czy jest jakas instrukcja ze zdjeciami w internecie jesli nie to moze mi to ktos opisac w miare przystepnie (oczywiscie w takim wypadku bez zdjec, chociaz jak komus sie chce...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 16:39, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm ja sprobuje opisac
Jesli chcesz wymienic tarcze sprzeglowe musisz spuscic olej , pod silnikiem masz srube na kluczyk 13 potem zdjac kape [ oczywiste ]
Po zdjeciu kapu pokżą Ci sie : po lewej stronie mała zębatka ,po prawej wlasnie kosz sprzeglowy z tarczkami
Połączone one będą łańcuszkiem sprzęgłowym .
Aby zdjąć tarcze musisz wyjąć zabezpieczenia , sa to takie zawleczki ktore srubokretem wyjmiesz , jednak uwazaj bo sprezyny wypchna je ku gorze i mozesz dostac w twarz lub zwyczajnie je pogubic ! pod zawleczkami bedą takie podkladki , miseczki , sprezyna i kielichy
Wszystko wyjmujesz nastepnie Wysuwasz wszystko z kosza sprzeglowego , wkladasz nowe tarczki i zakldasz tak jak rozbierales ;p tylko odwrotna kolejnoscia
z polaka mam 2 wiec prosze o wyrozumialosc ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|