Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hasik1978
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Nie 15:49, 10 Sty 2010 Temat postu: dwa problemy z silnikiem |
|
|
witam . mam 2 problemy z silnikiem . Pierwszy jest takie ze klin na kole magnesowym sie zerwal w pol jedna polowa wypadla a druga zostala . i nie moge jej wybic niczym . Jak to zrobic ? aa drugi problem too ustawie zaplon i wgl probuje ustwawc gaznik to tak jak by lewego powietrza dostawal . Niby go ustawie dobrze i jade na jazde probna too na poczatku jest dobrze dopiero tak po 300 -400 m go dlawi co moze byc przyczyna ? Prosze o Pomoc . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
xolczakx
Wymiatacz

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Nie 16:11, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
I co po tej jeździe próbnej jest znowu rozregulowany??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hasik1978
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Nie 18:15, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no tak rozregulowywyje sie i tak jak by lewego powietrza dostawal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 18:46, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
hmmm klin zrywa się tylko w rometach, a nie w jawach więc sądzę, że mamy tu małą nieścisłość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 18:55, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
zgłasza się ten, który zerwał klin w ogarze 200
wyjąłem go gwoździami i silnym magnesem, bo utkwił podobnie jak opisuje tutaj kolega..pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 19:06, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no to mnie zaskoczyłeś, mi to się nigdy nie udało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hasik1978
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Nie 20:02, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
too jest 50 T1 aa nie jawa ii wlasnie nie wiem jak go wyciagnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 20:27, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
co do tego klinu to kopaj by się wał przękręcił by klin był u gury i weź śrubowkręt płaski i młotek i sprubuj wybić ten klin a co do regulacji... to zobacz czy simeringi trzymają
ps miałem taki problem też gdy mi na gaźniku powietrza nie trzymał tzn tam gdzie dysza na tej śrubce puszczał bo gwint się zerwał PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 20:41, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
kolego był taki temat jak "Wszystko o ogarze 205" proszę o zadawanie pytań w tamtym temacie. ten ZAMYKAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|