Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gienek1
Bywalec
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Wto 16:48, 12 Paź 2010 Temat postu: dużo pali ogar 200 |
|
|
ogar pali mi ponad 5 litrów czym to może być spowodowane ogar ma założony cylinder 60 nic po zatym i jeszcze cięzko chodzi sprzeńgło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 17:07, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
może masz nieszczelny bak ,albo ci z gaźnika leci a może to może być spowodowane złą regulacją silnika chodzi mi o zapłon i gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:47, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj gaźnik. Daj może tą blaszke w dół. Zapewne połowe tego co pali to wypluwa.
sprawdź czy masz szczelny kranik/bak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
naton327
Początkujący
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Śro 4:48, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Spraw iglicę w gaźniku i przeczyść gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gienek1
Bywalec
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Śro 14:53, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
iglica jest po sirodku bak jest szczelny u dołu tą troche sie poci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
naton327
Początkujący
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 6:01, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Mi też palił dużo.Zrobiłem wszystko ale nadal palił dużo.Wymieniłem gaźnik na nowy i 3l pali na 100 ale też dużo bo ważę trochę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 6:10, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba nie powiesz, że spalanie w granicach 3l na sto jest duże. To jest spalanie jak najbardziej dobre..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gienek1
Bywalec
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Czw 16:15, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a co w moim przypadku by dał gaznik od simsona co on daje i czy opłaca sie go montować i jak go zamontować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Czw 17:38, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czy Wy nie czytaliście tutoriale o filtrze powietrza ?? Przecież jak nie wyczyścisz filtra powietrza to ci dużo pali do tego czy masz założony filtr powietrza albo masz za duże dziurki w dyszach i ci za dużo paliwa podaje!! Czy wy nie myślicie??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JAWa890 dnia Czw 17:40, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krycha
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:49, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm, wykręć świece i sprawdź jaki kolor ma elektroda i będziesz wszystko jasne pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 21:29, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
JAWa890 napisał: | CZY WY NIE CZYTALIŚCIE TUTERIOLE O FILTRZE POWIETRZA ?? PRZECIEŻ JAK NIE WYCZYŚCISZ FILTRA POWIETRZA TO CI DUŻO PALI A DO TEGO CZY MASZ ZAŁOŻONY FILTR POWIETRZA ALBO MASZ ZA DUŻE DZIURKI W DYSZACH I CI ZA DUŻO PALIWA PODAJE!! CZY WY NIE MYŚLICIE?? |
Po co te nerwy, spokojnie, zdecydowana większość użytkowników czytała tutoriale. Niestety każdy motor jest inny i u kolegi <b>gienek1</b> może być zupełnie co innego niż dysza czy nieszczelny kranik. Możliwości jest sporo, od dysz - im większa tym więcej pali, poprzez filtr powietrza (gdy zapchany to bardziej muli, nie sądzę aby to wpływało znacznie na spalanie), ważna jest szczelność gaźnika - jeśli nie ma uszczelek na pokrywce komory pływakowej to tamtędy może trochę paliwa uciekać. Ważne jest też połączenie gaźnik-króciec i króciec cylinder. Czasem zdarza się że nieszczelny jest przycisk przelewania gaźnika. Możliwe że mu kranik przecieka, częsta to przypadłość jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AmaSoft dnia Czw 21:30, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Pią 12:28, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
byłem wkurzony i tyle. Ale to też jest prawda co napisałeś AmaSoft.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gienek1
Bywalec
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Pią 16:41, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
kranik jest szczelny dysza to 68 filter powietrza w sierpniu czyszczony swieca ma kolor brązowy czy opłaca montować sie gażnik od simsona i jaki model najilepiej montować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 16:49, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Zużyty układ korbowo-tłokowy podnosi spalanie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gienek1
Bywalec
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Pią 16:56, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
przecież na wiosne zakladalem nowy wał i cylinder 60
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|