Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:59, 02 Lip 2010 Temat postu: Dostaje za malo powietrza |
|
|
Witam drogich forumowiczow. Mam problem otóż moj ogar gdy zdejme gume lepiej pali, wiecej ma siły, a gdy zaloze gumę z filtrem to pali ciepły za 3 lub 4 kopem mam mniej siły. Iglica ustawiona na najwyzszy rowek czyli na najubozsza i filtr jest nowy. Na starym jest to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 12:57, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a myślałeś żeby go wyczyścić? ja nie mam filtra w tym mocowaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Javer
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Sob 10:01, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobny problem, gór pali na 1 kopa, i jak jade to coś go muli, musze dawać gaz na 1/3 bo inaczej wyje i zwalnia, ale gdy zdejme gume z gaźnika to równo zapi**dala, filtr czyściłem zdjąłem połowe obudowy, nawet pokrywke baczaną zdjąłem i go muli. Dodam że gdy przyłoże ręke w to miejsce gdzie sie filter wczepia to dmucha.
Mi to sie wydaje że trzeba zapłon przestawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10:16, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Też tak miałem, wyczyściłem filtr i dalej to samo. Jawa na 1 marnie przyspieszała, a na 2 to już prawie w ogóle nie przyspieszała i nie osiągała wysokich obrotów, a na 3 to nawet nie próbowałem jechać. Jak zdjąłem filtr powietrza to tak przyspieszała, że d*pe z siodełka zrywało. Wolałem nie jeździć bez filtra, żeby do gaźnika syf się nie dostał. Zamontowałem filtr z motorynki. Tylko ten filtr miał za duży wlot, więc w ten wlot wsadziłem gumę od filtra z jawy i obkleiłem to taśmą, żeby nie dochodziło przez ten wlot żadne powietrze. Filtr ładnie jest schowany pod bakiem, że go nie widać i jawa ładnie przyspiesza. Miałem zamiar zamontować ten filtr tylko na chwilę, ale postanowiłem go zostawić jak na razie, bo dobrze wykonuje swoje zadanie. Tylko aktualnie coś mi się w jawie zrypało i nie działa ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Sob 13:28, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a dobrze chociasz zalozyles ten filtr niemasz tam napchanych zadnych szmat jak niechcesz miec problemów z filtrem to sobie kup storzkowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Pią 6:00, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie jest to samo - bez filtra zasówa jak odrzutowiec a z filtrem prawie wcale - można dać max 1/3 gazu, prawdopodobnie wpływ na to ma skład mieszanki - jakość oleju i oczywiście cylinder z tłokiem - przyczyny takiego zjawiska mogą być dwie:
1. brudny gaźnik który trzeba wyczyścić i wygotować w occie i wyregulować co jest trudne bo to dwusów i jest bardzo wrażliwy na skład mieszanki i połowa ludzi, w tym ja ma prywatne gaźniki które nie są tak dobre jak oryginalne
2. to nawet nie jest słabe sprężanie, ale wyrobienie układu tłok - cylinder - wał - pod obciążeniem motor nie jest w stanie należycie zasysać powietrza i dlatego się muli na każdym biegu - może też mieć przedmuchy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Pią 6:02, 16 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Javer
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Sob 21:34, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
już po problemie, dostawał za duzo powietrza
Jeśli wam jeździ dobrze bez filtra, a z filtrem można jeździć tylko na 1/3 gazu bo zwalnia to podnieście iglice albo jeśli macie rozwiercony dziury w obudowie od filtra to je zaklejcie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Śro 10:03, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
EDIT:
Panie i panowie po wielu zmaganiach z moim motorkiem doszedłem dlaczego się dławi na wyższych obrotach na każdym biegu a dobrze jeździ po zdjęciu rurki od filtra -
otóż motor jest bardzo wrażliwy na każdą nieszczelność w tej puszcze plastikowej w której jest filtr - puszka plastikowa musi być szczelna - co prawda są słabe zatrzaski ale zawsze można uszczelnić siliconem i się nie będzie sama otwierać, u mnie po zamknięciu tej puszki i uprzednim umyciu nowego filtra powietrza benzyną ekstrakcyjną motorek zaczął pracować jak odrzutowiec - na każdym biegu rura i jedzie - wielkie dzięki dla kolegi z góry który zwrócił moją uwagę na szczelność filtra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Śro 13:25, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|