Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macgrzybek
Początkujący
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZWOLEŃ
|
Wysłany: Pon 20:19, 05 Maj 2008 Temat postu: Dobieranie pierścieni |
|
|
Ponieważ w innych postach nic na ten temat nie znalazlem, wiec zakładam nowy temat, otóż po wyczyszczeniu rowkow pierscieni w tłoku i samego cylindra, jak nakładałem cylinder, pękł 1pierścień i nie mam zielonego pojęcia jak dobrać odpowiedni, żeby mi pasował. Jak mierzyć itd?? Dodam, ze od szlifu w zeszłym sezonie zrobilem tylko niecale 400km
Z gory dzieki za pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:31, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Na denku tłoka masz oznaczenia, spisz je i Ci w sklepie dobiora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Pon 20:33, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tylko wymień 3 na nowe nigdy nie wymienia sie jednego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macgrzybek
Początkujący
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZWOLEŃ
|
Wysłany: Pon 20:37, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzieki!
A gdyby denko bylo za bardzo zakopcone i nie widac by bylo danych??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 22:00, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
To je wyczyśc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pon 22:59, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Najlepiej zabierz ze soba cylinder i niech w sklepie Ci dopasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 8:25, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Wkładasz pierścień do cylindra i patrzysz czy idealnie Ci się zamknie pierścień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 9:14, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nie moze sie zamknac do końca musi byc luz ok 0,2mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 13:30, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ale weś zaraz tłok, sprawdz też kanał na pierścień na tłoku czy lata jak lata to będzie ci dzwonił a jak nie to spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 16:17, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
sorber napisał: | nie moze sie zamknac do końca musi byc luz ok 0,2mm |
Hmm , i czym on to zmierzy ? Chodzi mi o to że patrząc ma się zamknąć Takie będzie wrażenie jak na to spojrzymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zigi105
Początkujący
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turów
|
Wysłany: Wto 17:48, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
szczelinomierzem zmierzy i lepiej żeby ten luz był, bo jak nie bedzie to ci z cylindra zrobi takie rysy, że nawet szlif nie pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macgrzybek
Początkujący
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZWOLEŃ
|
Wysłany: Śro 12:37, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm.....na denku znalazlem napis:
R2
__
cx
Styknie gosciowi w sklepie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macgrzybek dnia Śro 12:38, 07 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 12:40, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli tłok dopasowany do cylindra po 2 szlifie Styknie, styknie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Śro 12:41, 07 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 15:20, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Radzio napisał: | Tylko wymień 3 na nowe nigdy nie wymienia sie jednego. |
a czemu jednego sie nie wymienia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 17:54, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
pierscien nowy i uzywany inaczej pracuja. W zasadzie swiat sie nie zawali jak zostana stare, ale jak robić to dobrze. Stare pierscienie szybko straca szczelnosc gdy sie nowy ułozy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|