Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dragon910
Początkujący
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Piski
|
Wysłany: Pon 13:51, 18 Cze 2007 Temat postu: Dławienie |
|
|
Witam. Niedawno oddałem moją jawkę do remontu. Po otrzymaniu jej spowrotem zauważyłem, że na dwójce i trójce jak wciskam gaz do końca to zaczyna mi ją dławic. . Dopiero jak się dobrze rozgrzeje to wtedy moge ciśnąć do oporu i idzie bez problemu. Na jedynce nie ma takich objawów .Co może być tego przyczyną ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:53, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdz jaki jest kolor swiecy po takiej przejazdzce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
dragon910
Początkujący
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Piski
|
Wysłany: Pon 13:56, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Chodzi o kolor iskry czy zalanie świecy ? Jak się przejadę to sprawdze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:15, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
chodzi o kolor swiecy po przejazdzce (nie kolor iskry).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 14:17, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nie... po przejechaniu na maxa 10km natychmiast trzeba zgasic silnik i ocenic wyglad elektrod:
NORMALNY KOLOR - SZAROZOLTY LUB PLOWOBRAZOWY KOLOR - PRAWIDLOWA PRACA I REGULACJA ODPOWIEDNIA WARTOSC CIEPLNA SWIECY
PRZEGRZANA - JASNA KONCOWKA IZOLATORA Z ZASTYGLYMI KROPELKAMI METALU - ZBYT NISKA WARTOSC CIEPLNA SWIECY, ZBYT UBOGA MIESZANKA, ZBYT WCZESNY ZAPLON, UKLAD SSACY NIESZCZELNY
ZAOLEJONA - ZBYT BOGATA MIESZANKA, ZBYT DUZO OLEJU W BENZYNIE, USZKODZONY PIERSCIEN USZCZELNIAJACY WAL (SIMERING)
POKRYTA SADZA - ZBYT WYSOKA WARTOSC CIEPLNA SWIECY, NIEPRAWIDLOWA REGULACJA GAZNIKA, ZBYT BOGATA MIESZANKA, ZANIECZYSZCZONY FILTR POWIETRZA,
ZRODLO: KSIAZKA "JEZDZE MOTOROWEREM SIMSON"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|