Dławi się - nieznana usterka!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przystalski14
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 21:47, 13 Gru 2008    Temat postu: Dławi się - nieznana usterka!

Witam was jawkowicze, jestem na tym forum nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość Smile

Mam nieznany problem a mianowicie, odpalam ogara, jade normalnie 30 metrów i dalej dławi się, jeżeli jade na małych obrotach wszystko wydaje sie w pożadku, jeżeli wezme go troche w obroty już sie dławi. Kiedy odpalam motor i dodaje gazu wszystko jest wporządku, tylko przy jeździe są problemy. Iskra jest dobra a świeca jest sucha, przerwa na platynkach jest dobra. Gaźnik jest dobrze wyregulowany. Może chodzi tutaj o ciepłote świecy? Nie umiem rozwiązać tej usterki, wierze że macie zestaw umiejetności które może pozwolą zweryfikować wam co może mu dolegać. Ok, za wszystkie odpowiedziedzi bardzo dziękuje, i będe starał się odpowiadać na nie. Pozdrawiam! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawanightride
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:40, 13 Gru 2008    Temat postu:

Czy elektroda na swiecy mam kawowy kolor ? Na ktorym rowku masz ustawiona iglice ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 23:40, 13 Gru 2008    Temat postu:

Może być ta świeca, ja bym jeszcze jednak zajrzał czy nie ma zbyt ubogiej mieszanki (wtedy iglica w górę). Świeca jak pewnie wiesz winna być kremowa, będzie np. biała to ci może dziurę w tłoku zrobić Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zgredzik11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)

PostWysłany: Nie 9:14, 14 Gru 2008    Temat postu:

Moim zdaniem to niem jest wina iglicy poniważ on zapala i jedzie przez 30metrów... to napewno świeca- powinieneś zapalić i postać w miejscu az swieca dostanie troche ciepłoty potem lekka przegazówka i jak sie nie zadławi to możesz jechać!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 10:12, 14 Gru 2008    Temat postu:

To mowisz, ze wraz z wzrostem temperatury silnik nie wkreca sie na obroty.... A czy zmienia sie kolor dymu? Sprawdz ta swiece, potem bym wymienil kondensator. I powiedz co z tym dymem i jaka masz swiece. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 20:06, 14 Gru 2008    Temat postu:

wg mnie to kondensator, sam miałem taki sam problem, nowy kondens i smiga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 19:29, 15 Gru 2008    Temat postu:

Narazie musimy poczekac na odpowiedz autora tematu niestety... Takie osoby tez sa lekko drazniace lub te, ktorym sie pomaga i juz nic wiecej nie napisza. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przystalski14
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 20:45, 15 Gru 2008    Temat postu:

Wiiitam.. przepraszam za mała aktywność na forum ale mało przesiaduje na komputerze, więc tak, ostatnio wyczyściłem gaźnik, głowice i świece. Jeździł bardzo dobrze, przez 15 min. dalej zaczął się ciąć. Zoorientowałem się że po ostatniej zmianie świecy zaczął się tak dziwnie zachowywać. Wtedy jeździłem na świecy Championa, o dużej ciepłocie a teraz mam świece Misk (Czeską). Wydaje mi się że to ona jest problemem. No tak, jutro nasz szalony naukowiec musi iść do sklepu i kupić nową świece. Tak wogóle świeca jest dobrego koloru, nie jest mokra, ma mocną iskre. Chyba napewno ta usterka jest spowodawana przez świece, przecież połowa chorób tego typu jest przez nią spowodowana. Jutro dam wam znać o zmianie , pozdrawiam szaleńców! ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 20:18, 16 Gru 2008    Temat postu:

O widze poruszenie. Tak bedzie najlepiej wymien swiece najlepiej jakiegos odpowiednika F80 oprocz NGK, Chyba wlasnie Chempion jest fajny slyszalem duzo dobrych opinii sam nie probowalem, ja polecam Boscha. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 20:22, 16 Gru 2008    Temat postu:

ja mam ngk i jakos nie narzekam Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:38, 17 Gru 2008    Temat postu:

arrrtur napisał:
ja mam ngk i jakos nie narzekam Neutral


Znowu mam sie denerwowac! Srednio 1/20 osob jest z tej swiecy zadowolona. 5% to jest jednak za malo. Zwykle swieca ta pada do 30km. Mi padla po ok. 20km. Swieca ta jest dobra ale z cala przykroscia stwierdzam, ze do tego silnika sie nie nadaje. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 19:02, 17 Gru 2008    Temat postu:

Witam. Moim zdaniem autor temaciku może mieć za małą dyszę w gaźniku, ponieważ ma cylinder 60ccm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 19:11, 17 Gru 2008    Temat postu:

Sajmon napisał:
Witam. Moim zdaniem autor temaciku może mieć za małą dyszę w gaźniku, ponieważ ma cylinder 60ccm.


ja też mam cylinder 60cm i jakoś jeździ bez problemów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 19:44, 17 Gru 2008    Temat postu:

Ale na jakich rozmiwrach dysz? A jezeli on jezdzi na dyszch mniejszych? To nie jest taki glupi pomysl. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 19:57, 17 Gru 2008    Temat postu:

hmmm jak dla mnie to są tylko dwa rozmiary dysz 68 i 38 (chyba dokładnie nie pamiętam ale coś tędy)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin