Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 17:33, 01 Lut 2006 Temat postu: Dlawi sie i krztusi z rury olejem |
|
|
witam mam problem z moja Jawa50 Skuter jezdzila przez wakacje i nagle zaczela sie dlawic z rury kapal olej dosyc mocno .tyl byl caly w oleju z kropelek no i jak wrzuce na 1 to sie dlawi i nie ma mocy swiece wymienilem .
po drugie jaka ma byc swieca do jawy skuter F100s czy F70
Czekam na pomoc z gory dziekuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/
|
Wysłany: Śro 18:05, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Masz zadużo oleju w mieszance, a ten olej jeszcze pewnie będzie kapać przez jakiś czas, radze dolaj czystej z litr do baku. Nie ma mocy też dlatego że masz za dużo oleju. Jak zalejesz całybak samą benzyną bez oleju to będzie maiła siły jak 150 cm, ale nie pojedziesz szybko. Radze spuścić benzyne i wlać od nowa z mniejszą ilością oleju, albo dolać z litr czystej benzyny. A co do świec to nie ma znaczenia. Różnią się tylko tym, że 100 ma większą wytrzymałość ciepła niż 70. Ważne aby pasował gwint, i żeby ten czubek co się fajke zakłada niebył zadługi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lubelak
Początkujący
Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 14:15, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Siemka! Świeca musi być 70 albo 75 a napewno niee 100!! Przy ciepłocie 100 nie oczyści się świeca do końca i będzie w nalocie czarnym przez co motorek może nie mieć mocy. Simmering może być też padnięty i ze skrzyni będzie Ci sie lał olej do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mauy3!!
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z domu
|
Wysłany: Pią 10:31, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
yogi o czym ty mowisz ze musi byc tylko ten sam gwint. przecież to powszechnie wiadome że musi byc 70-75 w jawce czy w mustangu czy w skuterze. lubelak dobrze mowi o tej ciepłocie. nawet kazdy sprzedawca w polmozbycie czy w sklepie z motoryzacja ci to powie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/
|
Wysłany: Pią 16:42, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
ja mam świece setke i jakoś jest dobrze, wszyscy moi Qmple co mają jakiegoś żęcha jeżdżą za setkach i jest teges wszystko. A jak jeździłem na 75 to mi sie przegrzewała szybko i niechciała zapalać za pierwszym, no ale to już była wina świecy(było już zjechana, jeździłem na niej pare lat )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:25, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
ja kiedys miałem przy jawce 95 i nic nie było tylko jak juz sie zuzyła to wstawiłem f80 bo taka jest podana w orginalnej ksiazce od jawki
|
|
Powrót do góry |
|
|
mauy3!!
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z domu
|
Wysłany: Nie 20:41, 05 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
i co vtk ?? działała lepiej??. ja z własnego doswiadczenia wiem ze w mustangu lepsze jest 75. na 100 nawet mi palić nei chciała. ale kto jak woli. ja wole palic z 1 kopa i przejechać 50km. i postój niz zapalac 15 minut j przejechac poł polski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:31, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
no mi na 80f działa dobrze pali z 1 lub 2 kopa !! przejade z 20-30 kilometrów a silniczek jest tylko lekko ciepły i nic nie przerywa swieca w czasie jazdy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 19:14, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
yogi_zamosc napisał: | radze dolaj czystej z litr do baku |
Wódki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:14, 18 Lut 2006 Temat postu: Swieca ??? |
|
|
Elo moze mi ktos poradzic ktora bedzie lepsza F70 czy F75 nie wiem ktora wybrac ????
|
|
Powrót do góry |
|
|
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/
|
Wysłany: Sob 17:05, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Dey Dey już to gdzieś wałkowaliśmy, czytaj dobrze na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:53, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
tak wiem ze idzie sprawdzidz w szukaj ale wszyscy pisza ze albo f70 lub f75 a ja nie wiem na ktora sie zdecydowac ktora lepiej pasuje do jawy skuter
|
|
Powrót do góry |
|
|
mauy3!!
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z domu
|
Wysłany: Sob 23:07, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
do skutera to lepiej to zalezy. czy jezdzisz nalogowa ( jak ja ) czyli codzneinnie po 20-30 km po lasach i szosach. to 75 a jak raz na pare dni posmigac dla frajdy( chociarz nei wiem co z tego za frajda) to 70
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:12, 23 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
na pewno nie f100. lepiej f70 lub 75. a jak ci cieknie to musisz ustawic zaplon a na pewno jest to przyczyna zniszczonych uszczelek w silniku ( simeringow).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:14, 23 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
i nastepona głupoota za dużo oleju w bezyni no i ten zapłon trzeba wyregolowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|