Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sledziu
Początkujący
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:38, 30 Wrz 2012 Temat postu: Dławi się |
|
|
Witam
Gdy jade sobie na wolnych obrotach i chcę zmienic bieg to dodaje wiecej gazu i ogar na chwile przygasa (na jakies 2 sekundy) i dopiero wtedy dostaje "kopa". Podobnie gdy pracuje na luzie i chcę go przygazowac to jak dam za duzo gazu to zaczyna sie dlawic i gasnie. Gdy jest zimny to nie ma tego problemu. Mysle ze to wina gaźnika, ale nie wiem czy dostaje wtedy za duzo paliwa czy za malo. Pomóżcie. Z góry dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:33, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ciężko poszukać? Skoro po dodaniu gazu przelewasz silnik paliwem to chyba jasne, ze dostaje jego za dużo. Cóż za herezje opowiadacie z tłumikiem? W tym tutorialu jest również błąd. Nie powinno się gaźnika gotować w occie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Nie 20:46, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tak wiem, żę się nie powinno najlepiej zanurzyć w benzynie i zostawić na troche czasu a z tłumik też warto przeczyścić, bo często muli przez zapchany, dużo jest takich przypadków, choć w tym przypadku wiadomo zalewa ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pon 12:10, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
hehehe u mnie i u moich czterech kolegów jest to samo, wydaje mi się że po prostu silnik jawki tak ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pon 12:31, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak sie o silnik dba, to tak nie jest mi chodzi idealnie nic nie muli nie ryczy ładnie sie wkręca na czeskich częśćiach a nie na tych chinsko-polskich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pon 13:41, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie co prawda są chińsko-polskie ale u jednego z kolegów wszystko czeskie od nowości przejechane możez 15tyś km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pon 14:05, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nom ja mam nigdy nie rozpoławiany silnik z 80r i ma 5tys przejechane bo sąsiad jeździł tylko do koscioła i do sklepu od nowości i tera ja ją mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal4777
Bywalec
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:26, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dobrą mieszanke robisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|