Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 20:08, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
jak bedzie dalej wolny to spróbuj ustawic zapłon tak:
tłok w gmp i przerwa na przerywaczy 2-3 mm. zapewniam lepsze osiągi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:13, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | 2-3 mm. |
Ten przerywacz się tak nawet nie otworzy, więc nie gadaj tutaj rzeczy wziętych z kosmosu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 14:42, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jako że pogoda dopisuje (ironia) chciałem wkońcu sprawdzić czy ten Ogar lepiej idzie, ale tylko na jedynce jechałem do pełnego gazu i szedł lekko ponad 20 (zrobiłem sobie licznik ;d) na dwójce go nie piłowałem ale było czuć że jakby za mało paliwa dostaje więc sie podreguluje żeby dostawał więcej (mam zużyty gaźnik i nie idzie go ustawić). Czy na jedynce lekko ponad 20 to dobry wynik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 16:29, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
bardzo dobry bez przeciągania to simsonem tyle lecę wiec na 1 - 20 na 2 - 40 na 3 - 60 lub więcej tak powinno być zobaczymy jak wypróbujesz w pełni ogara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawkowicz223
Wymiatacz

Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Śro 18:46, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no elegancko leci jeszcze porobisz trochę przy regulacji i powiedz nam co ci się udało zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JAWa890
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Czw 8:57, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
jak masz zurzyty gaźnik to weź od kogoś porzycz i sprawdź jak jeździ może to wina gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JAWa890 dnia Czw 8:58, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 11:51, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Według tego licznika co mam jest tak: na jedynce jedzie do 20, na dwójce do 35 (w porywach do 40) a na trójce udao mi sie go rozbujać do 55 ale sądze że jakbym jechał łużej (była krótka droga) to te 60 by poleciał, jednak to mnie nie zadowala :/ Na jedynce przy manetce na ful kręci dużo wyższe obroty jak na trójce. Co zrobić żeby na trójce też wchodziły mu wysokie obroty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 12:54, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
poczyść wszystko czyli gaźnik oraz filter powietrza następnie ustaw wszystko gruntownie sprawdź wszystkie łączenia czy nie ma jakiś przedmuchów najlepiej poradził bym sprawdzić stan pierścieni i cylindra bo że dobrze dotarty nie znaczy że jast wszystko ok bo wiadomo jakie są dzisiejsze części dlatego oględziny nie zaszkodzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:31, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Niedawno sprawdzałem cały cylinder itd ale podejrzewam że może to być przez to że mam zestaw współczesny 60ccm marki Cross Impex.
Mam oryginalny czeski cylek do szlifu i mogę mieć za 33 zł oryginalny nowy czeski tłok na 2 pierścienie (ten nowy ma 3) i tak sobie myśle czy przez zime nie oddać cylka do szlifu i nie kupić tego tłoka. Co o tym myślicie?
Bo ja sam nie wiem, wszystko mam dobrze poskładane, wg mnie wszystko jest szczelne a filter powietrza był czyszczony w wakacje (wyczyścić go trzeba?) a sam gaźnik mam raczej dobry (mam filterek paliwa). Powiedzcie co o tym myślicie. Sam już nie wiem bo kompresje mam super na tym zestawie a na starym cylindrze to on słabszą miał bo cylinder wiadomo zjechany już był...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Sob 17:53, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
przejedź się raz bez filtra a co do czeskiego cylka to go rozszlifuj i kup tego tłoka i miej na zapas . jak bys chciał to możesz go dotrzeć tylko tak jak mówiono szybko jeździj i na wysokich obrotach(błagam tylko nie przegrzej!) powinna byc malina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 23:36, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tak wiem co masz na myśli mówiąc o szybkim docieraniu a bez filtra powietrza to motorek jest słabszy i głośniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 12:16, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wg mnie te 20km/h to jest kiepski wynik.
W instrukcji obsługi Jawki (chodzi o zablokowaną Jawkę) maxymalna prędkość na 1 biegu wynosi 20km/h.
Jawka średnio powinna rozwijać takie prędkości:
1 - 30-35km/h
2 - 50-55km/h
3 - 65-70km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:30, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
35 max na 1 biegu na odblokowanym silniku nie ma szans . Maksymalnie do 30 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 12:51, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A ja ci powiem że da rade, jak silnik zdrowy to da rade bez problemu
Ale to się nie chce słyszeć tego warkotu bo dosłownie uszy odpadają xD
Jak skleję bak i będę miał kasę na olej i paliwo to nagram filmik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek 50 dnia Nie 12:52, 28 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 15:42, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
35 na jedynce bez problemu, poprzedni właściciel (85KG) na trójce jechał śmiało 65, ja dokręciłem kilka razy 70 więc nie mówcie, że nie idzie... ale więcej prób już nie będzie, szkoda motorka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|