Czym uszczelnić łączenie kolanko-cylinder
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz jawa 50 mustang 19
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Czw 21:04, 23 Sie 2012    Temat postu: Czym uszczelnić łączenie kolanko-cylinder

Tak jak w temacie probowałem już klej poxipol ale go wydmuchało i sylikon ale się stopił. Kolanko nwm dlaczego nie pasuje dokładnie do cylindra po wymianie pierścieni chciałem dokręcić ale 1 śrubę ułamałem i została w cylindrze a drugą gwint zerwałem też w cyl. Przykręciłem wkrętami do kołków drewnianych i się trzyma:-D poradźcie mi czym to zalepić i żeby się trzymało dziura jest wielkości 1 cm. I jeszcze jedno kiedy przechylę jawe to przy kopce jest coś mokrego chyba olej to tak powinno być? I tak wgl to da się włożyć silnik do ramy jawy 50 z czego innego? Jak tak to z czego by pasował?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 21:20, 23 Sie 2012    Temat postu:

najlepiej pasuje taki mały z samochodzików RC , ma zarąbiste pierdolnięcie ze startu , kręci się do 17tyś obrotów na minutę i pracuje na zmywaczu lakierniczym który jest tańszy od benzyny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz jawa 50 mustang 19
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Pią 1:12, 24 Sie 2012    Temat postu:

Buahaha aleś ty śmiszny! Boki zrywać. Ty masz taką maszynę? Ruszy chociaż z miejsca?Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 2:50, 24 Sie 2012    Temat postu:

Jeszcze jeden głupi post i warny polecą.

Co do tematu - uszczelka jest ? Jak nie to ją daj i po kłopocie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 6:59, 24 Sie 2012    Temat postu:

Ja pier.....
Moment spokój: ok jazda.
Najpierw pomyśl o jakiejś uszczelce najlepsza jest azbestowa, ale wiadomo ciężko dostać z wiadomych względów. To trzeba się ratować uszczelkami z gambitu wysoko temp. Przede wszystkim składaj to na czyste powierzchnie i dobrze dokręć. Wkręty do drewna zapewnią zdecydowanie zbyt słaby docisk choćbyś się usrał. Musi być gwint metryczny najlepiej M6 ew. M8 (M8 już nie zerwiesz tak łatwo). I dopiero wtedy jak dalej ci będzie puszczać to pisz że coś nie jest halo. I na przyszłość użyj najpierw wujka google bo było kilka razy,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz jawa 50 mustang 19
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Pią 10:11, 24 Sie 2012    Temat postu:

Uszczelki nie ma bo ja rozrywa i wydmuchuje miałem taką czarną z kompletu uszczelek. A co do śrub to musiałbym nagwintować od nowa cylinder ale nie mam do tego narzędzi lub zmienić cyl a tego zabardzo nie chce. Są jakieś kleje itp żeby załatać tą dziurę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 10:39, 24 Sie 2012    Temat postu:

Inaczej tego dobrze nie zrobisz. A gwintownik kosztuje 5 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 5:33, 25 Sie 2012    Temat postu:

No wiesz, jak jest wszystko kiepsko złożone to się nie dziwię, że ją wydmuchuje... Jedynie możesz zrobić nowy gwint jak to pisał Nowicjusz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 6:13, 25 Sie 2012    Temat postu:

AmaSoft/Nowicjusz: przecie on 2 szpilki urwał i na wkręty zamocował, ma CENTYMETR dziurę, tego "nie pomalujesz"...
kolego z długim nickiem, którego nie chce mi się przepisać...
ukręcone szpilki należy usunąć, o czym było już wiele razy ale przypomnę, starasz się wykręcić za to co jest, jeśli nie ma to nawiercasz dziurkę i używasz wykrętaka lub spawasz i wykręcasz, dalej gwintujesz na większy gwint, jeśli jest taka możliwość lub naprawiasz gwint poprzez tulejkę redukcyjną, sprężynkę helicoil lub spawasz, nawiercasz i gwintujesz tak jak było, wtedy gdy już masz gwint naprawiony starasz się by powierzchnie przylegania były płaskie i przylegały dobrze do siebie, składasz na uszczelkę i ewentualnie cement (klej/pastę) do układów wydechowych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz jawa 50 mustang 19
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Pon 10:46, 27 Sie 2012    Temat postu:

Dzięki już zrobiłem nagwintowałem od nowa. Mam takie jeszcze jedno pytanko bo kumpel mi mowił żebym wyczyścił te dziury i wzią mniejszą troche śrube i łebki poobcinał i klejem dwuskladnikowym (poxipol) zalepił te dziury i włożył śruby żeby zwiążało a potem normalnie kolanko do tego przykręcił. Byłoby takie coś? Tylko co wyczytałem na pudełku że klej ten ma konsystencje metalu w temp pokojowej i ma ograniczenie do 120 stopni. Nie rozpłynoł by się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 13:32, 27 Sie 2012    Temat postu:

klej jest, czy wytrzyma? wątpię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 14:57, 27 Sie 2012    Temat postu:

weź sie zdecyduj. jak nagwintowałeś to na cholerę poxipol ?
loctite do gwintów dajesz po 2 krople na szpilkę i dobrze wkręcasz , jak chwyci to sie nie wykręci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz jawa 50 mustang 19
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Pon 20:28, 27 Sie 2012    Temat postu:

Źle mnie zrozumieliście:-D nagwintowałem i przykręciłem bez kleju ale kumpel mi mówił że na tym kleju bez gwintowania by mogło też się trzymać i chciałem się was dopytać bo wy obeznani jesteście. To tylko tak dla ciekawostki:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 22:06, 27 Sie 2012    Temat postu:

holipa napisał:
weź sie zdecyduj. jak nagwintowałeś to na cholerę poxipol ?
loctite do gwintów dajesz po 2 krople na szpilkę i dobrze wkręcasz , jak chwyci to sie nie wykręci


A właśnie, ze dupa. Loctite są tak zrobione, aby te śruby dało się odkręcić. potrzebna do tego tylko wyższa temperatura(150-200 stopni) i z kleju robi się mleko.

Cytat:
Źle mnie zrozumieliście:-D nagwintowałem i przykręciłem bez kleju ale kumpel mi mówił że na tym kleju bez gwintowania by mogło też się trzymać i chciałem się was dopytać bo wy obeznani jesteście. To tylko tak dla ciekawostki:)


No właśnie poxipol też puszcza przy wyższych temperaturach. dłuższa przejażdżka i wyrwałoby wydech znowu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 23:11, 27 Sie 2012    Temat postu:

plusminus napisał:


A właśnie, ze dupa. Loctite są tak zrobione, aby te śruby dało się odkręcić. potrzebna do tego tylko wyższa temperatura(150-200 stopni) i z kleju robi się mleko.


A właśnie, że dupa. Loctite czyli producent klejów anaerobowych a także nie tylko Loctite produkują kleje o wytrzymałości spokojnie do 450*C, akurat tydzień temu katalog przeglądałem i wiem że robią kleje USZCZELNIAJĄCE głównie krzepnące w atmosferze beztlenowej a także inne preparaty zastępujące uszczelnienia nie tylko w połączeniach gwintowanych.
Poxipol oczywiście wymięknie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin