Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirex
Początkujący
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard szczeciński
|
Wysłany: Sob 12:47, 15 Maj 2010 Temat postu: Czy to wina tłoka? |
|
|
Witam. Mam od zawsze problem z wolnymi obrotami, jak silnik jest zimny to odpala przeważniej z 1 kopa, nawet lekkiego, reaguje na każdy gaz, nie przygasa. Gorzej jest jak się rozgrzeje. Jak zejdzie do granicy wolnych obrotów to trzeba dodać gazu do końca i albo się wkręci po kilku sekundach, albo zgaśnie. To już kwestia szczęścia^^ Nieraz pochodzi kilka sekund na bardzo niskich obrotach przygasając, jednak po dodaniu gazu od razu gaśnie. Dodam, że na zimnym silniku ma minimalnie mniejsze max obroty i może minimalnie, ale praktycznie niezauważalnie mniejszą moc. I tutaj moje pytanie co może mu być? ;/ Tłok mi się zdaje, że jakby puchnął to by słabł motor, a nigdy czegoś takiego nie zauważyłem. Miałem też taki pomysł, że może jest gdzieś nieszczelny silnik i jak olej się rozgrzeje to jest rzadszy i przelewa się do komory korbowej. Dodam, że olej jest siwy, mimo tego, że go może 3tyg temu wymieniłem. ;/ Stary też taki był. Dodam kilka zdjęć tłoka i powiedzcie, czy on dobrej jakości jest czy do wymiany ;D
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zwirex dnia Sob 12:51, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Sob 13:49, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Strasznie obity i ta dziurka na górze jest dziwna, ale powinien normalnie działać. Mimo to bym wymienił z powodu tych rys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zwirex
Początkujący
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard szczeciński
|
Wysłany: Sob 14:07, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli to zwykły polski tłok to chyba tak zrobię. Jeśli Czeski to wypoleruję go i zostawię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 16:25, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jeżeli nie ma luzów na tych dziurach co przychodzi swożeń nie puchnie to jeszcze by polatał.... tłok z 2003r wtedy robili trochę lepsze tłoki........... no ale wkońcu 7 lat służy.......... PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 20:57, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
zwiększ wolne obroty, troche. jeśli dalej będzie gasł daj mu troche więcej powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zwirex
Początkujący
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard szczeciński
|
Wysłany: Nie 9:00, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
bazalt napisał: | zwiększ wolne obroty, troche. |
Śruba jest wkręcona prawie do oporu, wkręcenie bardziej nic nie daje na ciepłym silniku, jedynie na zimnym on praktycznie wyje, a jak się rozgrzeje to zawsze ma tak samo niskie obroty A co do składu mieszanki to dobra jest raczej, bo świeca jest przeważnie ruda i jak zmniejsze jeszcze dawkę paliwa to czuć, że słabszy jest. Więc to odpada...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|