Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 15:04, 26 Gru 2007 Temat postu: Czy to puchnacy tlok ? czy siemmering ? |
|
|
pewnie wiekszosc z was zna moj odwieczny problem z jawka, ale przyszla mi do glowy jeszcze 1 mozliwosc
problem taki : odpalam, slychac straszne szuranie w cylku, ogar chodzi jako tako na 1 ma moc, na 2 juz nie, jak troche pojezdze to poprostu gasnie i nie da sie go zapalic pomimo ze paliwo jest, iskra jak piorun... a wtedy tlok dosc ciezko chodzi w cylku.
gdy ogar postoi sobie z godzinke, pali juz bez problemu i powtarza sie ten sam cykl co poprzednio... nie jestem pewien czy to siemmering, bo przy ostatniej rozbiorce sprzegla jakies 50 km temu wygladal bez zarzutu
prosze o wypowiedzi, pzdr
dodam jeszcze ze wczesniej jezdzilem na tym tloczku normalnie, tylko to sie zaczelo dziac jak wlalem za malo oleju do ruskiego paliwa ; ff
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PanSzybciutki dnia Śro 15:17, 26 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 15:11, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jesli simering to oznaczało by ze dostaje olej tak ?
Moze zapłon ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 17:13, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
to że szumi to może być wina pierścieni mogą już być zużyte
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek dnia Śro 17:13, 26 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:31, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Pierścienie są zużyte a po zatym chyba ci tłok puchnie... Kup nowe pierścionki i tłok... Przejeżdz tak ze 100km bardzo spokojnie. Potema zrób następne 100km ale już trochę bardziej ją prztgazuje ale bez szaleństw... I powinno minać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 10:53, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
gratulacje za pomysł użycia ruskiej wachy... do ruskiej wachy trzeba lać wiecej oleju bo to jest suche gówno bardzo.... podtarłes silnik. oddaj cylinder do szlifu lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 12:02, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
w sumie sorber masz rację mógł podetrzeć silnik najlepiej w takim przypadku oddać cylinder do szlifu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Czw 15:57, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ciekawe co na to wał korbowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 9:06, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Napewno Cieszy sie że motor ma pomyslowego właściciela
A ile wlałeś tego oleju ? PRzeciez jak piszesz ze za mało to mogłes dolac jak sie zorientowales
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:01, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Pewnie lekko zatrłęś silnik... Mały szlif i nowe pierścienie by się przydały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 10:15, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
wlalem 125 ml oleju na 5 litrow ruskiej benzyny... pojezdzil troszke i tak sie zaczelo dziac jak to wyzej opisalem.. dodam jeszcze ze strasznie muli na 2 jak juz sie go uda bujnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 10:27, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Spuść starą wache i nalej normalnej Jesli nadal bedzie słaby to przypiekłeś tłok ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 10:30, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
benze juz wczesniej zmienilem...
dalo to troche efektu ale jest tak jak pisalem na poczatku
a ten tlok jak sie przypiekl to od tego moze puchnac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 10:32, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
No tak jak pisał Sorber ze ona jest sucha strasznie ...
Mogło sie od tego przypiłowac
Czysciles gaźnik ? Moze zasyfiał od tej wachy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 10:39, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
to raczej nie mozliwe bo filtr jest... to raczej ten tlok, bo tez juz nie byl pierwszej nowosci i brzydko wygladal jak tam zagladalem kiedys (kreski, caly czarny itp.)
zreszta on tam jest od nowosci ten tlok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 11:43, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zmien Moze byc tez cylinder do szlifu .. chyba ze masz na wymiane to zmiec kup tłok i reszte
Powinno byc dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|