Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adasq
Początkujący
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nysa
|
Wysłany: Sob 13:28, 04 Lip 2009 Temat postu: czy to prawada?? |
|
|
siemka mam takie pytanie czy jest lepszy tlok 2 pierscieniowy czy trzy pierscieniowy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 13:41, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
zależy jak na To spojrzeć 3 pierścienie większa kompresja ale bardziej sie grzeje 2 pierścienie mniejsza kompresja ale lepiej sie zbiera nie ma takiego tarcia
wiec nie wiem który lepszy ja w silnikach mam ten i ten jeżeli 3 pierścieniowy nie puchnie to jest spoko nie wiem który dla Ciebie lepszy bo dla mnie 2 pierścionki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Sob 15:07, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam 60ccm z 3 pierścieniami. Ogólnie jeździ się lepiej niż na 2 (jeszcze na dotarciu!) Polecam 3 pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 17:37, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o co chodzi wam z tym grzaniem. Tłok 3 pierścieniowy ma więcej punktów zaczepu więc o wiele lepiej odprowadza nadmiar temperatury z tłoka na tuleję cylindra niestety ta, jak jest polska pada i się zaciera... Przyjęło się, że tłoki polskie to 3`ki, właśnie z tego powodu, że są z gorszej jakości materiałów i aby zapobiec ich grzaniu, a więc puchnięciu stosuje się dodatkowy pierścień. Jak masz wybór bierz 2`kę, bo jest z lepszych gatunkowo materiałów i oryginał(lub Tajwan)! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|