czy to oryginalny gaźnik czy podróbka?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Javer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Nie 20:09, 22 Lis 2009    Temat postu:

no bo ten gaźnik co mam w ogarze to jest bardzo dobry lepiej mi wchodzi na obroty niż jawka mocniejszy jest od jawki chociaż ma zembatke 12 a jawa 11

właśnie kto mi wytłumaczy mam w jawce przednią zembatke 11 kolega mi mierzył skuterem jechałem 74km/h
w ogarze mam przednią zembatke 12 i ogar jest mocniejszy od jawki i nieco wolniejszy
a chyba powinno być odwrotnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Javer dnia Pon 11:18, 23 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hitemup12
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:22, 22 Lis 2009    Temat postu:

Czym mieniejsza zebatka to szybszy moto czym wieksza to wieksza moc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liliput
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: NKE

PostWysłany: Pon 5:39, 23 Lis 2009    Temat postu:

Boże na odwrót, czym mniejsza tym większa moc ale gorszy V-max , a czym większa słabszy ale więcej poleci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Javer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Pon 11:21, 23 Lis 2009    Temat postu:

wyobraźcie sobie jak jest w rowerze jak zmienisz przednią przezutke na jedynke czyli mniejsza zembatka to rowerem lepiej zrobić zrywa ale sie bardzo nie rozpędzimy

a jak wrzucimy jedynke na tylnie koło czyli największą zembatke to dobrze bedzie zrywy zrobić niż by wrzucić 7 czyli mniejsza zembatke


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Javer dnia Pon 11:27, 23 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pon 13:51, 23 Lis 2009    Temat postu:

Boniu:
11z= Dobra moc szybki rozpęd mała prędkość.
12z= Średnia moc, średnio się rozpędza średni v-max (według mnie najlepsza).
13z= Mała moc, wolniej się rozpędza, szybki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 15:47, 23 Lis 2009    Temat postu:

Trudno się nie zgodzić z dwiemy powyższymi wypowiedziami, należy jednak pamiętać, że aby silnik jeżdźił sprawnie na "większych" zębatkach musi być w idealnym stanie i mieć odpowiedniego kierowcę! Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orionek100
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:40, 23 Lis 2009    Temat postu:

Poprzedni właściciel mógł coś przerobić, aby szybciej jeżdzić.
Podrawiam Krzysztof.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Javer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Wto 15:27, 24 Lis 2009    Temat postu:

orionek100 napisał:
Poprzedni właściciel mógł coś przerobić, aby szybciej jeżdzić.
Podrawiam Krzysztof.



poprzedni właściciel widocznie sie na tym nie znał
-tłok bez zabezpieczeń, podczas jazdy pierścienie kręciły sie wokół tłoka
-zapłon żle ustaiony
-jeżdził bez filtra, była tylko sama obudowa
-do tego nie było żadnego uszczelnienia między cylindrem a głowicą i komprecha uciekała
jak na początku go kupiłem to pod górke nie mogłem podjechać, nie jechał więcej niż 50km/h. Ale mój
tata sie zna miał kiedyś jawke i wsk 4 i wszystko mi naprawi
na wiosne bede malował ogara bo wstyd jeździć takim poobijanym(przez poprzedniego właściciela)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Javer dnia Wto 15:29, 24 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:55, 24 Lis 2009    Temat postu:

Temat można zamknąć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Śro 18:57, 25 Lis 2009    Temat postu:

Zamykamy bo nie ma co dalej zmieniać temat bo całkiem co innego i bez sensu.
Dla Admina: Można zamknąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Javer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Pią 15:42, 27 Lis 2009    Temat postu:

Tak już można zamknąc, dzięki wszystkim za pomoc Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin