Czy to normalne, za dużo oleju wlałem czy co?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
haker305
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:18, 18 Sie 2010    Temat postu: Czy to normalne, za dużo oleju wlałem czy co?

Witam!

Po remoncie Jawki miałem problem z cieknięciem oleju z wałka startera, co załatwiłem wsadzeniem dwóch zamiast jednego pierścienia uszczelniającego. Ze względu na to, że 'troszku' wyciekło, to postanowiłem dolać oleju, i teraz cieknie mi ze 'śruby' tam gdzie jest regulacja sprzęgła. Czy to jest normalne? Czy jak miałem wymieniany simmering w kapie to tak nie powinno być, czy po prostu nalałem za dużo oleju? Z kapy wyciekła pewna ilość oleju po czym cieknąć przestało, czy mogę być już o to spokojny? Smile

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
młody jezdziec
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: poganica

PostWysłany: Śro 10:22, 18 Sie 2010    Temat postu:

najwidoczniej zaduzo oleju wlałes moszesz byc spokojny:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker305
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:53, 18 Sie 2010    Temat postu:

Hehe no to fajnie bo ta Jawka to teraz moje oczko w głowie Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
duduś
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:34, 18 Sie 2010    Temat postu:

ja tam też zalałem za dużo, ale nie miałem takiego problemu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker305
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:24, 18 Sie 2010    Temat postu:

Hmm kurcze no to przez co to może być skoro simmering w kapie był zmieniany - oto jest pytanie! Przecież by nie puścił po 2 tygodniach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:09, 18 Sie 2010    Temat postu:

Postaw motor na stopkach i odkręć śrubkę w deklu sprzęgła. Jeżeli będzie się wylewać to jest za dużo, a jeżeli nie pokarze się olej to uszczelniacz poszedł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 5:22, 19 Sie 2010    Temat postu:

tak jeżeli lejesz olej to lejesz tak że musi się przelewać przez tą dziurkę od stanu oleju gdy się przelewa wkręcasz śrubkę i potem gdy sprawdzasz poziom oleju to jak wykręcisz tą śrubkę to wtedy też musi lecieć olej gdy nie leci to wtedy jest mało oleju........ tylko stan oleju sprawdzaj na zimnym silniku......... może nie odpowiednio wziąłeś się za montaż tych simeringów i po prostu coś uszkodziłeś lub po prostu simering miał wadę fabryczną Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker305
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:50, 19 Sie 2010    Temat postu:

Hehe no mogło się zdarzyć, ale powiedz mi bo do tej kapy idzie ten taki wałek z popychaczem w środku, i to z niego chyba cieknie bo nie ma innej opcji chyba? Czyli chyba jedyna opcja to przelanie (tak mi się wydaje), ale sprawdzę jeszcze to. Odnośnie wady simeringów - mogło się zdarzyć, teraz takie dziadostwo robią że się rzygać chce... Na szczęście znam dziadka który gromadził za PRL-u części do swoich motorków (zamieniał się za imadła itd. z ich posiadaczami Very Happy), i posiada prawdziwe unikaty - np. nowy cylinder DDR do Simka S51 czy nowy wał czeski do Jawki, dlatego jak coś zawsze walę do niego jak w dym, nieraz mam coś za darmo bo powie "A po cio mi to, za diuzo tego złomu mam", wszystko w jego warsztacie jest w idealnym porządku. Raz jak był u mnie to wbijamy do garażu a on "ale masz fajny taki biurdel złodziej wejdzie i się pogubi a u mnie to tylko byndzie pakować do wora" Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin