Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawasaki
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 17:48, 09 Kwi 2008 Temat postu: Czy są na forum egzorcyści??? BO MOJA JAWA JEST NAWIEDZONA |
|
|
Witam to co w temacie to nie żart moja jawa naprawdę zaczęła żyć własnym życiem...
Po pierwsze skompromitowałem się w wyścigu z chińczykiem bo ciągnąłem nią 30 a on 55...
To dlatego że coś waliło w cylindrze, może za bogata/uboga mieszanka...
Po drugie przekręcając stacyjkę nic się nie dzieje, nie mogłem jej zgasić,
Po trzecie jestem idiotą i zapomniałem przykręcić kierownice, i pojechałem się ścigać pojeździłem, pojeździłem i gdy wróciłem zobaczyłem że kierownik jest odkręcona, teoretycznie powinienem się tak wywalić że szok...
I NAJWAŻNIEJSZE teraz jak odpalam to mi gaśnie, a jak już ruszę to przerywa...
CO SIE Z NIĄ DZIEJE...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 18:08, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Spokojnie i powoli. Posprawdzaj wszystko. Ja bym zaczął od sprawdzenia ustawienia zapłonu. Jak jest ok to oglądam świecę (kolor, sucha czy mokra). To dużo mówi o pracy silnika. Potem połączenia elektryczne zapłonu i szczelność układu dolotowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:46, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Kazda jawa jest nawiedzona...... x) Wszystko droga eliminacji...
1)Bierzesz 3 swiece, zmieniasz 3 razy - sprawdzasz czy jest poprawa
2)Wymieniasz fajke (czesto te s.t z rezystorem szwankowaly). Najlepiej przewod dac silikonowy
3)Sprawdzasz jak kabelki cewka butelkowa-> zaplon
4)Ustawienie zaplonu.... wazna sprawa. Ponadto sprawdz rownoleglosc stykow, ich zuzycie i odstep miedzy nimi
5)Sprawdz jak z poziomem paliwa. Odpal swojego sciga, postaraj sie go porzadnie wkrecic na obroty i ruszyc. Jak zgasnie to szybko zakrecasz paliwo, odkrecasz pokrywe komory i sprawdzasz ile jest paliwa. Plywak powinien byc na poziomie mniejwiecej 3/4 komory (poziom paliwa ok 1mm od poziomu rozpylacza)
6)Sprawdzasz czy iglica sie nie zawiesila/czy nie polecialo zabezpieczenie
7)Przedmuchujesz dysze i kanaly (z pozoru czyste dysze moga byc zatkane wpizdu)
8 Wylewasz paliwo z komory plywakowej, czyscisz i zalewasz nowe. WAZNE! czesto tam sie gromadzi woda i jest tak, jak piszesz
9 Sciagnij na chwile filtr powietrza i zobacz jak reakcja na gaz
10 Sprawdz czy przy przelewaniu guziczkiem widac paliwo w duzym kanale
11 Wiele, wiele innych.....jesli te punkty wezmiesz pod uwage i dalej nie chodzi, to zostaja tylko simmeringi, albo mechaniczne uszkodzenie tloka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawasaki
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Czw 15:46, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: |
9 Sciagnij na chwile filtr powietrza i zobacz jak reakcja na gaz |
No właśnie głupia spawa bo nie mam w ogóle filtra...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:56, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No to masz przyczynę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 17:01, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
bez filtra ci motor chodzic ne bedzie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adioss
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 17:18, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
wymiatacz99 ma racje :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawasaki
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Czw 18:18, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Spoko to muszę sobie kupić ten stożek
Aha i od razu mam odłożone trochę grosza to kupie wydech cylek i gaźnik.
Powinien chodzić pięknie, a jak go dotrę to ten chińczyk nie ma startu
Aha jeszcze durne pytanie jak ustawić zapłon :/???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 18:20, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Tu jest to opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:25, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jawasaki napisał: | Spoko to muszę sobie kupić ten stożek
Aha i od razu mam odłożone trochę grosza to kupie wydech cylek i gaźnik.
Powinien chodzić pięknie, a jak go dotrę to ten chińczyk nie ma startu
Aha jeszcze durne pytanie jak ustawić zapłon :/??? |
"TUTORIALE" !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 18:27, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jawasaki napisał: | Spoko to muszę sobie kupić ten stożek
Aha jeszcze durne pytanie jak ustawić zapłon :/??? |
najlepiej młotkiem i siekierą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawasaki
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Czw 18:30, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo za pomoc
P.S To ja wiem że młotkiem i siekierą, ale nie wiedziałem w co walić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 18:45, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jawasaki napisał: | Dzięki bardzo za pomoc
P.S To ja wiem że młotkiem i siekierą, ale nie wiedziałem w co walić |
nie wiesz w co? wyciagasz silnik ,kładziesz na pieniek bierzesz młota 5 kg i w silnik napier.. alasz :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:02, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
najlepiej zapłon sie ustawia ruskim kluczem, albo kamieniem, tylko uwazac zeby nie wycelować majzlem w cewki xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|