Czy są na forum egzorcyści??? BO MOJA JAWA JEST NAWIEDZONA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Śro 17:48, 09 Kwi 2008    Temat postu: Czy są na forum egzorcyści??? BO MOJA JAWA JEST NAWIEDZONA

Witam to co w temacie to nie żart moja jawa naprawdę zaczęła żyć własnym życiem...

Po pierwsze skompromitowałem się w wyścigu z chińczykiem bo ciągnąłem nią 30 a on 55...
To dlatego że coś waliło w cylindrze, może za bogata/uboga mieszanka...

Po drugie przekręcając stacyjkę nic się nie dzieje, nie mogłem jej zgasić,

Po trzecie jestem idiotą i zapomniałem przykręcić kierownice, i pojechałem się ścigać pojeździłem, pojeździłem i gdy wróciłem zobaczyłem że kierownik jest odkręcona, teoretycznie powinienem się tak wywalić że szok...

I NAJWAŻNIEJSZE teraz jak odpalam to mi gaśnie, a jak już ruszę to przerywa...

CO SIE Z NIĄ DZIEJE...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 18:08, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Spokojnie i powoli. Posprawdzaj wszystko. Ja bym zaczął od sprawdzenia ustawienia zapłonu. Jak jest ok to oglądam świecę (kolor, sucha czy mokra). To dużo mówi o pracy silnika. Potem połączenia elektryczne zapłonu i szczelność układu dolotowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 20:46, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Kazda jawa jest nawiedzona...... x) Wszystko droga eliminacji...
1)Bierzesz 3 swiece, zmieniasz 3 razy - sprawdzasz czy jest poprawa
2)Wymieniasz fajke (czesto te s.t z rezystorem szwankowaly). Najlepiej przewod dac silikonowy
3)Sprawdzasz jak kabelki cewka butelkowa-> zaplon
4)Ustawienie zaplonu.... wazna sprawa. Ponadto sprawdz rownoleglosc stykow, ich zuzycie i odstep miedzy nimi
5)Sprawdz jak z poziomem paliwa. Odpal swojego sciga, postaraj sie go porzadnie wkrecic na obroty i ruszyc. Jak zgasnie to szybko zakrecasz paliwo, odkrecasz pokrywe komory i sprawdzasz ile jest paliwa. Plywak powinien byc na poziomie mniejwiecej 3/4 komory (poziom paliwa ok 1mm od poziomu rozpylacza)
6)Sprawdzasz czy iglica sie nie zawiesila/czy nie polecialo zabezpieczenie
7)Przedmuchujesz dysze i kanaly (z pozoru czyste dysze moga byc zatkane wpizdu)
8 Wylewasz paliwo z komory plywakowej, czyscisz i zalewasz nowe. WAZNE! czesto tam sie gromadzi woda i jest tak, jak piszesz
9 Sciagnij na chwile filtr powietrza i zobacz jak reakcja na gaz
10 Sprawdz czy przy przelewaniu guziczkiem widac paliwo w duzym kanale
11 Wiele, wiele innych.....jesli te punkty wezmiesz pod uwage i dalej nie chodzi, to zostaja tylko simmeringi, albo mechaniczne uszkodzenie tloka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Czw 15:46, 10 Kwi 2008    Temat postu:

macq napisał:

9 Sciagnij na chwile filtr powietrza i zobacz jak reakcja na gaz


No właśnie głupia spawa bo nie mam w ogóle filtra...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 15:56, 10 Kwi 2008    Temat postu:

No to masz przyczynę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 17:01, 10 Kwi 2008    Temat postu:

bez filtra ci motor chodzic ne bedzie ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adioss
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 17:18, 10 Kwi 2008    Temat postu:

wymiatacz99 ma racje :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Czw 18:18, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Spoko to muszę sobie kupić ten stożek Razz
Aha i od razu mam odłożone trochę grosza to kupie wydech cylek i gaźnik.
Powinien chodzić pięknie, a jak go dotrę to ten chińczyk nie ma startu Wink

Aha jeszcze durne pytanie jak ustawić zapłon :/???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 18:20, 10 Kwi 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Tu jest to opisane Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:25, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Jawasaki napisał:
Spoko to muszę sobie kupić ten stożek Razz
Aha i od razu mam odłożone trochę grosza to kupie wydech cylek i gaźnik.
Powinien chodzić pięknie, a jak go dotrę to ten chińczyk nie ma startu Wink

Aha jeszcze durne pytanie jak ustawić zapłon :/???


"TUTORIALE" !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 18:27, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Jawasaki napisał:
Spoko to muszę sobie kupić ten stożek Razz


Aha jeszcze durne pytanie jak ustawić zapłon :/???

najlepiej młotkiem i siekierą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Czw 18:30, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Dzięki bardzo za pomoc Wink

P.S To ja wiem że młotkiem i siekierą, ale nie wiedziałem w co walić Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 18:45, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Jawasaki napisał:
Dzięki bardzo za pomoc Wink

P.S To ja wiem że młotkiem i siekierą, ale nie wiedziałem w co walić Razz

nie wiesz w co? wyciagasz silnik ,kładziesz na pieniek bierzesz młota 5 kg i w silnik napier.. alasz :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:02, 10 Kwi 2008    Temat postu:

najlepiej zapłon sie ustawia ruskim kluczem, albo kamieniem, tylko uwazac zeby nie wycelować majzlem w cewki xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin