Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian101
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczebrzeszyn koło ZAMOŚCIA (20 km)
|
Wysłany: Pon 16:14, 09 Cze 2008 Temat postu: Czy da się coś z tym zrobić? |
|
|
Witam mam taki problem. Mam Jawe mustang i mam paliwo w baku ale jak zostaje mi w baku około 4 setek to już paliwo nie dochodzi do kranika i muszę co chwile przechylać motor. Czy da się tak aby można było całe paliwo wyjeździć??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 16:32, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no możesz w kraniku uciąć rurkę, która zabiera paliwo, ale masz jeszcze rezerwę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian101
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczebrzeszyn koło ZAMOŚCIA (20 km)
|
Wysłany: Pon 16:36, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ale u mnie w kraniku nie ma żadnych rurek jest tylko po środku taki otworek metalowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 16:37, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
w kraniku powinna być jedna rurka, która bierze paliwo z pewnej wysokości, i otworek który bierze paliwo z dna, zwany rezerwą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pon 17:11, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, dokladnie jak napisal Profi. Nawet nie musi jej odcinac; wystarczy, ze kombinerkami zlapie i wyciagnie.
W razie bys to robil, to uwazaj tylko na filterek (jezeli masz oryginal Jawke); nietrudno go uszkodzic.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian101
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczebrzeszyn koło ZAMOŚCIA (20 km)
|
Wysłany: Pon 17:27, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
tak mam orginalna. Ale ten filterek to go sciagalem z tego otworka. Aaa mam jeszcze takie pytanie z czego najlepiej zrobić uszczelkę pod kranik??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez damian101 dnia Pon 17:29, 09 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Icqov
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Pon 18:37, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jak zdjołeś filterek to syf zleciał. Zobacz jeszczę rurkę łączącom połówki baku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian101
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczebrzeszyn koło ZAMOŚCIA (20 km)
|
Wysłany: Pon 19:52, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No tak wyleciało troche syfu ale go dokładnie wyczyściłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PawelOO
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 17:01, 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
uszczelke najlepiej miedzianą. Kupisz w sklepie motoryzacyjnym rozgrzejesz ja i ochłodzisz to sie rozchartuje. Może być tez aluminiowa ale za to nie ręczze. Tylko musisz ją dobrze dokrecić. Są też takie niby papierowe uszczelki INGIERYT to sie chyba nazywa też kupisz w byle jakim motoryzacyjnym lub nawet w dziale istalacje wodne:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|