Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 16:32, 19 Maj 2007 Temat postu: cylinder tłok i pierscienie z ag_motu |
|
|
CZy ktokolwiek z was ma jakies problemy pojechac gdzies dalej po wymianie na nowy zestaw z agmotu , czy nietraci on kompresji czy sie nie przegrzewa , czy niejest ze złych materiałuw np. czy sie nierozszerza po nagrzaniu bardziej cylinder od tłoka.
Mianowicie kiedy jest zimno na dworzy jade 10 km i sie nic nie dzieje a jak jest ze 25 stopni to mi gasnie na skrzyrzowaniach (w jezdzie na pełnym gazie nie gaśnie).
CZy to moze byc wina czegos innego? mam nowe łozyska simeringi nie ma duzego luzu na wale racze jest sprawna ? piszcie jak jest z waszymi jawami po wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Sob 17:40, 19 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
świeca o zbyt niskiej ciepłocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
slawek
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 19:06, 19 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
swieca ? hmm. . a jak jest z tymi celindrami z ag_motu sa dobre morzna na nich długo jechac np. 30 min i nic sie nie dzieje w twojej jawie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 19:28, 19 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja miałem zestaw z agmotu i wszystko było w porząsiu. A teraz jafka sprzedana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
slawek
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 6:28, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a ile na nim jezdziles? ja mam swój 1.5 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 8:12, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No ja do tej pory przejechałem 50 km, bez jakichkolwiek problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
slawek
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 8:23, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ja przejechałem 430km i mam problem jak sie zatzymuje na skrzyzowaniach po długiej jezdzie to mi gasnie zastanawiam sie bo mam stare cewki i butelkową i na iskrowniku czy to moze byc cos z tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lucas
Wymiatacz

Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 10:13, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jak nie chcesz mieć problemów masz czas i troszkę funduszy to załóż zapłon bateryjny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiooreck
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Nie 10:58, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
możesz jej troszeczkę obroty podkręcić, bo kolega ze swoją jawą mial to samo i podkręcenie obrotów załatwiło sprawę. Ja u siebie jeszcze czegoś takiego nie miałem bo motor zapalił pierwszy raz przedwczoraj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 11:07, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
przejechałem ok 1000km na tym cyklu i nic. zero kłopotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bąbel021
Wymiatacz

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Nie 11:39, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ja tez przjechalem ok 1000 km na tym cylindrze z almotu i jest ok ostatnio bylem w dwie osoby trasa 20 km w jedna strone pelne obciazenie i potem jak calem mu zgorki na luz to przez 5 minut chodzil sobie normalnie podkrec obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
slawek
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 14:32, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
aha no to thx za pdpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lipon
Założyciel Forum

Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 18:26, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
To chyba nie tego wina. Moja Jawka ma tak samo, jak się troszkę pojeździ (ze 20-30 minut) zaczyna gasnąć. Musi ostygnąć i dopiero zapala (a właściwie zapalała, bo teraz brak jej iskry).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
slawek
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 17:46, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie poszły ci cewki ja dzisij w zwiazku z moim problemem spradzałem iskre na zimnej i na goracej (rozgrzanej jawie) i kiedy jest goraca to niema prawie iskry . wymieniam obie cewki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lipon
Założyciel Forum

Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 19:02, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Przywiozłem Jawkę na wieś do kolegi w weekend, to już w poniedziałek działała. Mówił, że krzywa ośka od pływaka była bo się blokował (sam to podejrzewałem) i ze kabelek któryś przerwany (z tych co idą pod dekielek, ale nie wiem który). Wyczyścił dyszę i działa. Teraz koniec OT, w końcu to nie ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|