Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 19:48, 12 Sie 2006 Temat postu: cylinder po szlifie[POMOCY] |
|
|
witam
jest tak sprawa:
założyłem nowy tłok i cylinder po szlifie
zalałem paliwem i chciałem docierać lecz motor odpala za 5 razem pochodzi ale jak zgasze to już go nie odpale wykręcam świece jest mokra daje inną iskra jest niebieska lecz motor w ogóle nie chce zaczaić nie wiem co zrobić POMOCY
Ps.czy po założeniu nowego tłoku trza odpoczątku ustawiać zapłon??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 20:13, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Witam.
Zapłon zawsze warto sprawdzić ale pokombinuj ze świecami o róznej wartości cieplnej.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Sob 20:46, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
A ja bym radził pokombinować z ustawieniem iglicy-opusć ją, bo widocznie do cylindra dostaje sie za dużo paliwa i go zalewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:21, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ustawiałem jak się da ale czemu raz odpali a potem nawet jka zmienie świecę to nie chce zaczaić czy to wina źle ustawionego zapłonu??
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 10:02, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej. A iglicę najlepiej ustawiać jak już jest zapłon dobrze ustawiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 10:05, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
iglicę na który rowek dać na najniższy??
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 10:39, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jesli masz odblokowaną Jawkę albo jakiś inny tuning techniczny po proponuje na 3 od góry. W innym wypadku na 2. Ale musisz sprawdzić to sam-czy nie zalewa świecy, jaki ona ma kolor po jakimś czasie itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:10, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
OK i jeszcze jedno jaka mieszanka ma być jak siędociera motor(1)
a z tą iglicą spróbuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 12:10, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
To zależy-ile ludzi, tyle opinii. Ja na dotarciu robiłem mieszankę w stosunku 1:25.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:37, 17 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Oki chłopaki udało mi się odpalić jawę byłą to wina kompresji która uciekała
Mam pytanko
czy to jest normalne podczas docierania że motor jak się nagrzeje nie można go odpalić i trza czekać do ostygnięcia?
bo jechałem sobie normalnie zatrzymałem motor po pewnym czasie silnik był gorący lecz już nie mogłem go potem odpalić czego to wina
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw 15:13, 17 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
może być to wina kondensatora i świecy która ma złą ciepłotę ( powinna być iska f80), ja lałem tylko przez pierwsze tankowanie 1:25 a potem 1:35-30, mi na dotarciu zawsze palił na ciepłym i zimnym , tylko teraz wymieniłem przerywacz, kondensator i świece i chodzi jak brzytwa i z pierwszego pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|