Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 13:32, 28 Mar 2009 Temat postu: Cylinder/Głowica |
|
|
A więc tak. Mam ogara 200 i z pod świecy olej/paliwo robi czarne bańki.To pierwsza sprawa.Druga to taka jak wyczyścić i czym to i to
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Sob 13:34, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 14:47, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak ci się bańki robią. Powiec coś więcej. A brudek to papierem toaletowym xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matheus1990
Bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:49, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
papier scienrny 1000 załatwi sprawę na 2-3 miesiące intensywnej jazdy;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Sob 17:45, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a komore spalania wypoleruj na lustro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:23, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A jak masz słaba kompreche to może przez to że masz wszystko za słabo skręcone a co za tym idzie będą Ci bable szły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 23:00, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Goger napisał: | A jak masz słaba kompreche to może przez to że masz wszystko za słabo skręcone a co za tym idzie będą Ci bable szły. |
Nie wiem o co Ci chodzi z ta kopmresja. To tak, to wszystko czarne to jest nagar. Mozesz wyczyscic to byle czym, szczotka druciana, papierem sciernym lub plynami. Ja polecam plyny, typu goraca ropa, lub zimna albo kret. Nie warto rysowac powierzchni, szczegolnie tloka. Jak bedziesz zakladal wszystko z powrotem to zaloz uszczelke pod glowice! Dodaj tez kapke sytlikonu termoodpornego. Co do tej swiecy jak ma czarny kolor to:
-bierze olej z skrzyni biegow
- za wysoko jest iglica
- za duzy poziom plaiwa w komorze plywakowej
- za duzo lejess oleju do paliwa
- zle doregulowany zaplon
- niewlasciewie dobrana swieca
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 6:39, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jak bedziesz zakladal wszystko z powrotem to zaloz uszczelke pod glowice |
A poco ona jest??
z czego ją zrobić??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Nie 6:43, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 8:40, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Po to zeby uszczelniała połączenie głowica-cylinder, bo ta powierzchnia po kilku ściągnięciach może się lekko odkształcic, jak masz Polski cylinder to obowiązkowo trzeba ją założyc. Jak masz czeski to zamiast tego możesz pastą do zaworów sobie wygładzic tą powierzchnie.
Możesz ją dorobic z aluminium, ale ja polecam kupno całego kompletu łącznie z tymi pod głowicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 9:19, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
aha ale u mnie głowica była ściągana 2 razy
1. 10 lat temu
2. wczoraj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Nie 9:22, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:45, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Pks chodziło mi o to że jak miał niedociągnietę szpilki to miał szpary przez co mu szły te całe bable ja raz kupiłem moto z czymś podobnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 13:35, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Sory za ot zdjełem wczoraj cylinder i zauwarzyłem nanim malutkie ryski?? czy to normalne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Nie 13:36, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 13:42, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie co ja wiem powinien być gładziutki. Aha a jedną szpilkę mam nie dociągniętą
Dociągnąć ja??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 13:45, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz co najlepiej poluzuj pozostałe i dopiero przykręcaj na krzyż bo tak bedziesz maił nierówno dociągnięte a co do cylindra przecierz chodzą ponim pierścinie to i hyba go troszke tam rysują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 17:11, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
przykręcić przykręciłem na krzyż ale mi chodzi o to czy na nowo nie dokręcić głowicy i zrobić to do porządku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 18:30, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
hondansr70 napisał: | Wiesz co najlepiej poluzuj pozostałe i dopiero przykręcaj na krzyż bo tak bedziesz maił nierówno dociągnięte a co do cylindra przecierz chodzą ponim pierścinie to i hyba go troszke tam rysują |
No to chodza, to nieznaczy, ze rysy maja byc. Jezeli rysy sa niewielkie to nie ma jeszcze obaw. Ale przygoruj sie, ze w kazdej chwili bedziesz mial cylinder do szlifu lub kupno nowego. Sruby najlepiej jest przykrecac kluczem dynamomentrycznym. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|