Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chomik
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Wto 22:26, 13 Sty 2009 Temat postu: cylinder |
|
|
mam kolejny problem, więc w mojej jawce coś dzwoni w cylindrze jak jadę na wysokich obrotach to jakby przestaje czy to pierścionki? może coś innego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 22:28, 13 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pierścienie dzwonią. Na niskich obrotach, szczególnie za niskich do każdego biegu będą bardzo dzwonic, na wysokich słychac je o wiele mniej, to normalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 15:58, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
lopez ma racje. Pierscienie lubia dzwonic, wskazuje to na slaba jakosc materialu z jakiego zostaly zrobione lub bardziej popularnie na ich zuzycie. Jezeli na nich juz troszke jezdzisz to przygotuj sie za niedlugo na remont generalny. Dzieje sie tak powniewaz pierscienie maja luzy i tlok lata obijajac sie o gladz cylindra. Przy nizszych obrotach wibracje sa wieksze wiec zjawisko to jest glosniejsze. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Śro 17:12, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Strasznie duzo miałem pierscieni w mojej jawuszy... Co rusz to nowe. Słąba jakośc i dlatego. Dzownic moga tez jak sie bedzie puszczac z gazu z wysokich obrotow....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chomik
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 19:35, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jak zmierzyć rozmiar pierścionków?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 19:42, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
sufmiarką tak myślę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chomik
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 19:46, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
też tak myślałem ale to będzie trochę niedokładnie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szalony
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Śro 19:55, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Suwmiarką niedokładnie? Śmiech może chcesz linijką mierzyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:06, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Suwmiarka to najdokladniejsze narzedzie do mierzenia jakie znam, tylko musi byc conajmniej sprawna. W tym wypadku jednak wystarczy zwykly szczelinomierz. Sciaga sie cylinder i wsadza do niego sam pierscien bez tloka. Pierscien musi lezec rowno. Teraz w miejscu przerwania pierscienia mierzysz szczeline szczelinomierzem. Jezeli wynosi ona ok. 1mm lub wiecej pierscien nadaje sie do bezwzglednej wymiany. Jak zrobimy cos takiego z nowym pierscieniem na cylindrze w bdb. stanie pierscien sie idealnie zamknie, ewentualnie bedzie mial minimalny luz. Pamietaj, ze podczas skladania nalezy uzyc dobry uszczelek u podkladki pod glowica. Najlepiej takze uszczelnic minimalna iloscia sylikonu termo odpornego. Kupujac pierscienie warto zainwestowac w te produkcji czeskiej lub lepiej czecho-slowackiej. Pozdrawiam[/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chomik
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 20:09, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ricco
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Sob 21:29, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Niechce sie wtrzcac ale Chomik sprwadz czy masz kompresje dobra. Jesli tak to niemam wiecej pytan :]
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PTK
Bywalec
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Nie 16:25, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to pierścionki, lub słabo dolega głowica do cylka, przez co taki odgłos, bo nie trzyma kompresji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 17:07, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Slabo dolegajaca glowica nie bedzie przyczyna dzwonienia w cylindrze Pierscienie musza miec luz, byc starte. Niewiem czy to ma cos wspolnego z glowica. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Wto 15:18, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nie tylko piercienie objawiają jakieś dziwne dźwięki wychodzące z cylindra. Równie dobrze może to już być wybity wał, sworzeń,łożyska lub zużyty tłok i nawet jeżeli wymienimy pierścienie na nowe to po przejechaniu choćby 50km znowu zacznie wszystko dzwonić na nowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:21, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pomyslmy... Cytat: | już być wybity wał, sworzeń,łożyska | To mi sie bardziej kojarzy z hukiem(wszystkie lozyska), uderzenia(tulejki i nie wywazony wal) ewentualnie poczucie mocnego scierania i inne trzaski i krzyki silnika. Choc przy bardzo dobrych ukladach i zle startych pierscieiach dzwonienie moze nastapic. Z tym zuzytym tlokiem to nie wiem za bardzo jak ma dzwonic. jego wyeksplatowanie mowi mi o zdeformowaniu lub o jakis odlamkach, przetarciach. Uszkodzony tlok dlugo dzialac nie bedzie. Czy taki tlok powoduje efekt dzwonienia?, czy lata na boki?. I znowu moze sie stac, ze moe nie odpowiednio strzec pierscienie i w polaczeniu z poprzednim problem da efekt dzwonienia. Na 100 moze dwa beda mialy taka usterke, malo prawdopodobne ale jednak... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|