Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 10:04, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Pionek200 napisał: | ja mam i jestem zadowolony odczułem moc i nic się szybko nie zużyło ogar nie ma lekko bo latam nim po bagnach błotach lasach itp dostaje w dupe a tą dysze to do śmieci wyżuć od razu bo na niej zalewa z duży otwór. pozdro |
W zupełności masz rację, zwróć uwagę na producenta. Co do trwałości przebiegu jeżeli ja mówię, że taki cylinder jest mniej trwały oznacza to, że nie jest w stanie bez kolejnego remontu przejechać 20 000km, gdzie na oryginalne robi się to z zapasem przy odpowiedniej eksploatacji. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kacpers1
Początkujący
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:26, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tez mam cylka 55cm ale nie wiem jakiej produkcji bo nie ja go zakladalem Ale jak chccecie wiecej mocy to włóżcie dłuższą swiece. Ja mam swiece dluzsza od iskry f80 o jakas 1/2, jakas NGK R ale nie pamietam oznaczen. W kazdym razie ma DUZO wiecej mocy Wiadomo zywotnosc spada no ale... A i nie wiem czy takie swiece wchodza tylko do 55cm czy ja mam cos przerobione ale jak wkrecilem ja do kolegi ktory ma zwykla 49cm to tlok walil i nie tak lekko tylko porzadnie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kacpers1 dnia Wto 16:28, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 20:58, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kacpers1 napisał: | Ja tez mam cylka 55cm ale nie wiem jakiej produkcji bo nie ja go zakladalem Ale jak chccecie wiecej mocy to włóżcie dłuższą swiece. Ja mam swiece dluzsza od iskry f80 o jakas 1/2, jakas NGK R ale nie pamietam oznaczen. W kazdym razie ma DUZO wiecej mocy Wiadomo zywotnosc spada no ale... A i nie wiem czy takie swiece wchodza tylko do 55cm czy ja mam cos przerobione ale jak wkrecilem ja do kolegi ktory ma zwykla 49cm to tlok walil i nie tak lekko tylko porzadnie... |
Za przeproszeniem jesteś idiotą!! Taka świeca nie daje Ci nic!!, dziwię się, że tłok Ci w nią nie wali, ale to już inny problem... W taki sposób zmieniasz punkt zapłonu, przesuwasz go wcześniej co powoduje... gorsze zapalanie się spalin, nie w optymalnym punkcie, dodatkowo wypala Ci coraz większą dziurę w tłoku... Dalej, jeżeli używasz takiej świecy wiedz, że padnie ona kilkakrotnie razy szybciej niż inna, gdyż ma zły rozkład temperatury na obwodzie i izolatorze, szybko zaczną się problemy typu przerywanie przy dużej temperaturze pracy cylindra i przebicia, czyli brak iskry... Świca ta różni się tym, że jest przeznaczona do głowic z dłuższym gwintem... kup sobie ten sam model z normalnym gwintem, wtedy poczujesz różnicę, wzrost mocy nie zależy od długości gwintu tylko od wykonania świecy jak już!! Co do tego, że tłok nie uderza Ci o świecę nie widzę wytłumaczenia, te "55ccm" i nominały są takie same, dokładnie, tylko są szlifowane, sama gładź, rozmiary zewnętrzne sie nie zmieniają... Coś masz źle zamocowane na łączeniach... Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacpers1
Początkujący
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:41, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jak to nic nie daje? Chyba wiem bo porównywałem normlana i taką swiece i zdecydowanie czuc roznice. Hmm analogicznie myśląc gdy mamy dłuższy gwint wzrasta stopien spreżenia w komorze :] Wiem, ze znacznie zmiejsza to zywotnosc silnika, ale dla mnie ten ogar nie jest pojazdem do poruszania sie po miescie itp. Jak mi sie rozwali to trudno 200zl nie jest majątek i tak sobie kupuje Dt125... Ale szczerze mowiac niewiem jak to jest zrobiione, ze takie swiece pasuja, ale wiem ze robil kolega który się BARDZO DOBRZE zna na samochodach motorach i róznego rodzaju silnikach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edhar
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Śro 8:52, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dłoższą świecą możesz roz*urwić tłok itp. A ten sylinder pseudo 60, to juz lepiej dać na szlif oryginalny czeski, dłużej Ci motor posłuży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 9:32, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kacpers1 napisał: | Jak to nic nie daje? Chyba wiem bo porównywałem normlana i taką swiece i zdecydowanie czuc roznice. Hmm analogicznie myśląc gdy mamy dłuższy gwint wzrasta stopien spreżenia w komorze :] Wiem, ze znacznie zmiejsza to zywotnosc silnika, ale dla mnie ten ogar nie jest pojazdem do poruszania sie po miescie itp. Jak mi sie rozwali to trudno 200zl nie jest majątek i tak sobie kupuje Dt125... Ale szczerze mowiac niewiem jak to jest zrobiione, ze takie swiece pasuja, ale wiem ze robil kolega który się BARDZO DOBRZE zna na samochodach motorach i róznego rodzaju silnikach |
Heh, większe sprężanie XD No to powiedziałeś, teraz wyobraź sobie, że mieszanina powietrzno-benzynowa, która się tam znajduje jest sprężana przez tłok i zaczyna kumulować się, zataczaj koła w miejscy komory spalania w odpowiedni sposób, prawidłowo świeca powinna zapalać tą mieszankę w optymalnym punkcie, nie jest tam ani za dużo benzyny, ani powietrza, zapalanie następuje dużo łatwiej. W Twoim wypadku nie ma to znaczenia, to lepiej jakbyś zaspawał tą całą komorę, bo jest Ci niepotrzebna, ten sam efekt, jeżeli silnik jest źle złożony to rzeczywiście na takiej świecy może jeździć lepiej...
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 10:32, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
długość świecy niema nic do mocy może masz taką świece co konie mechaniczne dodaje słyszałem o takiej ale nie wiem czy to prawda jest niby 2 konie mechaniczne dodaje ale ponoć tak wał i tłok w piz**e dostaje że nie warto takiej świecy zakładać PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacpers1
Początkujący
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:14, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm profi silnik jest idealnie zlozony a swieczka taka wchodzi dlatego ze glowice mam specjalna i motor lepiej pali na takich swiecach ... I sie tak nie denerwuj i nie wyzywaj mnie od idiotow :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 23:32, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kacpers1 napisał: | Hmm profi silnik jest idealnie zlozony a swieczka taka wchodzi dlatego ze glowice mam specjalna i motor lepiej pali na takich swiecach ... I sie tak nie denerwuj i nie wyzywaj mnie od idiotow :] |
Źle mnie odbierasz, nie wyzywam Cię od idiotów, jak widzisz także się nie pomyliłem... jak wcześniej mówiłem, jeżeli masz źle założoną lub w Twoim wypadku przerobioną, choć w to wątpię inną raczej głowicę, oczywiście na takiej świecy może chodzić lepiej, gdyż pod taka są ustawione zawirowywania mieszanki, jednak w każdym innym wypadku lepszy efekt osiągnie się na zwykłej świecy, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd
Cytat: | może masz taką świece co konie mechaniczne dodaje słyszałem o takiej ale nie wiem czy to prawda jest niby 2 konie mechaniczne dodaje ale ponoć tak wał i tłok w piz**e dostaje że nie warto takiej świecy zakładać |
Jeszce tego mitu nie słyszałem... świec jest od groma, najlepiej w przypadku Jawki sprawdzi się ta, która się najlepiej w danym okresie i na danym silniku sprawuje, czyli zawsze inaczej, eksperymenty można prowadzić na innym sprzęcie... Wtedy to na niektórych świecach(drogich) może pojawić się bardziej stabilna praca i lepsze wkręcanie się na obroty, grunt to dobra regulacja silnika, zapłonu i doboru świecy... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacpers1
Początkujący
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:40, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No spoko ja napisalem ze w moim przypadku i ze lepiej nie probowac bo juz moj kolega probowal i bez zadnych przerobek taka swieca wali w tlok ;p A co do swiec to kedys mialem Bosha tez taka dluga i bdobrze chodzil, ale kupilem zamiennik od NGk i powiem wam ze silnik chodzi 2x lepiej niz na na boshu/iskrze ladnie ciagnie od samego dolu i na dluzszej drodze da sie go rozbujac do 75km/h A np. u kolegi jak wlozylismy zamiennik NGk iskry f95 to lipnie chodzil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 10:44, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wiesz co... ilu ludzi tyle opinii... jeżeli mówimy o zwykłych świecach dedykowana jest Iskra/Tesla lub inne gówno F80. NGK w 95% pada w tych silnikach po przejechaniu 30km.... jeżeli Tobie chodzi to się ciesz masz idealnie doregulowany silnik, w innym wypadku na świecach tych powstaje przebicie z powodu oleju. Osobiście uważam, że świece BOSCHA są bardzo dobre, to renomowany producent, nie tak jak NGK, ale BOSCH robi świetne świece o dużej ciepłocie, ma ładną iskrę i dobrze dopala. Ludzie za to chwalą ISOLATOR, czy jak to się pisze, osobiście nie próbowałem... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pią 13:03, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Isolator to ja też serdecznie moge polecić, ale też nie narzekam na Championa LCY82 (chyba taka nie pamiętam). silnki ładnie i rowno pracuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 16:45, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A ja się pomyliłem miałem napisać Brisk/Pal a nie tesla, chyba, teraz sam juz nie wiem... co do Championa podobno są mało wrażliwe na warunki pracy więc dobre .Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|