cylek!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARAS xf 650
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janikowo

PostWysłany: Pon 17:06, 25 Paź 2010    Temat postu: cylek!

witam
mam nowy cylinder do ogara 200 niestety ma odłamane te cztery końcowe części tuleji (od strony silnika)
będzie z niego użytek? szkoda wyrzucać nowy jest...
jakie mogą być skutki założenia czegoś takiego do silnika???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilo081
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:39, 25 Paź 2010    Temat postu:

A masz całe te końcowe części urwanie. Bo jesli nawet nie cały to według mnie nie nadje śię do uzytku ponieważ dzieki temu cylinder trzyma sie w silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Pon 17:54, 25 Paź 2010    Temat postu:

W sumie mógłbyś go załorzyć ale nie odpowiadam za skutki jakie będą. Raczej to nie przejdzie. Jak dokładnie nie uszczelnisz to kompresja kochać się pójdzie . Cylinder utrzyma się na szpilkach jedynie . A propo uszczelniania. Jak źle uszczelnisz to lewe powietrze łapać będzie , a nie wspomnę o tym, że jakiś drobny piasek, brud , kamyczek malutki to wpadnie tam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 23:04, 25 Paź 2010    Temat postu:

Cylinder nie trzyma się na tulei! Występujące ryzyko to pęknięcie pierścieni bądź uszkodzenie tłoka, tuleja służy do odpowiedniego kierowania strumieniem mieszanki a także do utrzymywania tłoka w odpowiedniej pozycji. Jeśli będzie za krótka to tłok może przechylać się i wadzić o wał, bądź klinować się w tulei (szybsze zużycie). Jeśli tłok będzie stał lekko bokiem to i pierścienie mogą ucierpieć. Jeśli tuleja nie jest za bardzo oberwana to z braku innego wyjście można zaryzykować, jeśli mamy pod ręką coś lepszego to nie ma się co bawić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin