Coś z obrotami??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Wto 16:28, 09 Lut 2010    Temat postu: Coś z obrotami??

Elo Razz mam taki problem a więc nie wiem co jest przy moim ogarze... bo podczas mojej pierwszej przejażdżce po remocie po zrobionych 2 km jak wcisnąłem sprzeglo to zaczęla wchodzic na wysokie obroty... i nieszlo tych obrotow zbic... jak dojechalem do domu i odczekalem 15min. i odpalilem ja jeszcze raz... i chodzila normalnie... tzn. na jeszcze takich nie prawdilowych ale no bylo dobrze... pochodzila 10 sek. i znowu na te obroty... co moze byc nie tak???

nie jechalem szybko jakies 35 - 40 km/h

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wacho_666
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnków

PostWysłany: Wto 16:46, 09 Lut 2010    Temat postu:

Miałem dokładnie to samo, też nie wiedziałem o co chodzi z tymi obrotami, ale gdy się schyliłem do gaźnika wszystko się wyjaśniło, zgubiłem jedną nakrętkę od łączenia krućca z cylindrem i łapał lewe powietrze:] Sprawdź u siebie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Wto 17:57, 09 Lut 2010    Temat postu:

Muszę luknąć.. ;] Jak co to sprawdzę..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Wto 19:12, 09 Lut 2010    Temat postu:

I przy okazji je wszystkie podokręcaj bo może łapać lewe powietrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nike_1996
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:39, 09 Lut 2010    Temat postu:

Moze masz zepsuta uszczelke gdzie jest dziura i też łapie lewe powietrze...
Ja tak miałem...Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Wto 21:50, 09 Lut 2010    Temat postu:

byś może ze nabiłes krzwo simering od strony magneta i po 2 km juz się rozwalił lub masz na gaźniku masz lewizne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Śro 20:03, 10 Lut 2010    Temat postu:

ale jak jest zimny chodzi normalnie... jak dzisiaj wyjechalem chodzil cacy... rozgrzalem po 2-3 km silnik i zaraz zaczol na te obroty wchodzic... Ale cos głośniej chodzi przy tumiku chyba sie poluzował.. Czy może to być wina nie dokręconego tłumika??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wacho_666
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnków

PostWysłany: Śro 21:56, 10 Lut 2010    Temat postu:

Tłumik w tym przypadku niema znaczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 6:51, 11 Lut 2010    Temat postu:

tłumik w dwusuwach ma wpływ na prace silnika ja myślę że za mało paliwa dostaje weź jak silnik chodzi na wysokich obrotach to po pompuj trochę przy gaźniku i jak obroty zaczną spadać i zacznie normalnie chodzić to za mało paliwa dostaje no ale najprawdopodobniej właśnie lewe powietrze dostaje Wink PZDR

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wacho_666
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnków

PostWysłany: Czw 17:01, 11 Lut 2010    Temat postu:

Tak ma znaczenie gdy jest przytkany i dusi silnik, a gdy silnik ma za duże obroty to niema znaczenia Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Pią 18:13, 12 Lut 2010    Temat postu:

I dupa... problem znowu wrócił.. se moge teraz naciskać na pompke ale i tak wchodzi spowrotem na obroty.. i jak jest zimna to za chuja nie da się jej odpalić.. a jak już to ma takie nie równe i bardziej wysokie obroty.. co może być przyczyną??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Śro 21:43, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin