Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Wto 16:28, 09 Lut 2010 Temat postu: Coś z obrotami?? |
|
|
Elo mam taki problem a więc nie wiem co jest przy moim ogarze... bo podczas mojej pierwszej przejażdżce po remocie po zrobionych 2 km jak wcisnąłem sprzeglo to zaczęla wchodzic na wysokie obroty... i nieszlo tych obrotow zbic... jak dojechalem do domu i odczekalem 15min. i odpalilem ja jeszcze raz... i chodzila normalnie... tzn. na jeszcze takich nie prawdilowych ale no bylo dobrze... pochodzila 10 sek. i znowu na te obroty... co moze byc nie tak???
nie jechalem szybko jakies 35 - 40 km/h
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wacho_666
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: Wto 16:46, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem dokładnie to samo, też nie wiedziałem o co chodzi z tymi obrotami, ale gdy się schyliłem do gaźnika wszystko się wyjaśniło, zgubiłem jedną nakrętkę od łączenia krućca z cylindrem i łapał lewe powietrze:] Sprawdź u siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Wto 17:57, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Muszę luknąć.. ;] Jak co to sprawdzę..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 19:12, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
I przy okazji je wszystkie podokręcaj bo może łapać lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nike_1996
Bywalec
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:39, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Moze masz zepsuta uszczelke gdzie jest dziura i też łapie lewe powietrze...
Ja tak miałem...Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Wto 21:50, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
byś może ze nabiłes krzwo simering od strony magneta i po 2 km juz się rozwalił lub masz na gaźniku masz lewizne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Śro 20:03, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ale jak jest zimny chodzi normalnie... jak dzisiaj wyjechalem chodzil cacy... rozgrzalem po 2-3 km silnik i zaraz zaczol na te obroty wchodzic... Ale cos głośniej chodzi przy tumiku chyba sie poluzował.. Czy może to być wina nie dokręconego tłumika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wacho_666
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: Śro 21:56, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tłumik w tym przypadku niema znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 6:51, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
tłumik w dwusuwach ma wpływ na prace silnika ja myślę że za mało paliwa dostaje weź jak silnik chodzi na wysokich obrotach to po pompuj trochę przy gaźniku i jak obroty zaczną spadać i zacznie normalnie chodzić to za mało paliwa dostaje no ale najprawdopodobniej właśnie lewe powietrze dostaje PZDR
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wacho_666
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: Czw 17:01, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tak ma znaczenie gdy jest przytkany i dusi silnik, a gdy silnik ma za duże obroty to niema znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Pią 18:13, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
I dupa... problem znowu wrócił.. se moge teraz naciskać na pompke ale i tak wchodzi spowrotem na obroty.. i jak jest zimna to za chuja nie da się jej odpalić.. a jak już to ma takie nie równe i bardziej wysokie obroty.. co może być przyczyną??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Śro 21:43, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|