Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:37, 05 Lis 2008 Temat postu: Coś w cylindrze |
|
|
Witam.
Mam taki problem jechalem dzis po szkole z kumplem na ogierze ok zawiozlem go do domu ok potem wracalem od niego dam 3 i pul gazu a w cylindrze tak cos strasznie czeszczało i waliło ze myślałem ze mi tłok wyleci albo tłumikiel albo głowica i moje pytano czy bo cylek jest nowy tlok tez i czy moglo porysac strasznie cylinder dodam jeszcze ze ogar stracil ostatnio duzo na mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pasiek
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Woj. Opolskie
|
Wysłany: Śro 12:49, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Cylinder i tłok są nowe.
A docierałeś to w ogóle? Ile lejesz oleju do paliwa?
edit:
Może po prostu się przegrzał silnik..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasiek dnia Śro 12:50, 05 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 13:17, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
jak nie dotarty to pewnie pierścień walnął albo zabezpieczenie sworznia wypadło a tak w ogóle to na dotarciu nie jeździ się we dwie osoby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:19, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdż czy nie ma dużych ilości nagaru w cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 19:07, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A co ma nagar do tego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:51, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
hmmm ogar jest juz porzadnie dotarty ale musze sie przyznac nieraz dałem mu popalic ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Śro 20:41, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
no trzeba tak robic czasami ale niezadlogo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pasiek
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Woj. Opolskie
|
Wysłany: Czw 5:55, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Może być przez nagar. Jak się go uzbiera dużo, to jest gorsze odprowadzanie ciepła, zwiększone opory [nagar między pierścieniami] i ogólnie same złe rzeczy. Ja bym ściągnął cylinder i zobaczył co tam siedzi. Nie ma co zwlekać, bo jeżeli pierścieniowi się odechciało [a to też prawdopodobne], to im dłużej tak jeździsz, tym gorzej dla cylindra [tłok pewnie i tak będzie do wymiany].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:34, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdzilem cylinder wszystko byo ok nagaru niebylo duzo pierscienie cale zabezpieczenia tez na swoim miejscu. Na pierscieniach jest 1 mm szparki ;] jutro kupie nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damixx1992
Początkujący
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:25, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytanie pierscienie mi strasznie dzwonia czym mam sie tym przejmowqac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 15:39, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
nie, mi nowe zaczeły dzwonić po 50 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zawilkaa
Początkujący
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 16:09, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
mogły pierścienie lub sworzeń się połamać. Aby to sprawdzić musisz odkręcić cylinder, może poprostu puchnie Ci tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damixx1992
Początkujący
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:13, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
musze chyba zrobic szlif cylindra XD bo cos slabo mi idzie na jawka xd i zmienic glowice duzo robty nie ma ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:35, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
tadek333 napisał: | Sprawdzilem cylinder wszystko byo ok nagaru niebylo duzo pierscienie cale zabezpieczenia tez na swoim miejscu. Na pierscieniach jest 1 mm szparki ;] jutro kupie nowe |
To mnie zmartwilo. O co chodzi z ta szparka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 18:49, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
pewnie była jakaś pieczara na tulei i pierścienie sie wytarły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|