Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 19:04, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Kolego Damixx, jeśli nie masz rys i progu na cylindrze, to po co szlif?
Cytat: | To mnie zmartwilo. O co chodzi z ta szparka? | Sądzę, że luz na zamku. 1mm to masakra, jak się mogły tak szybko wytrzeć? Nie wiem. Może pomyliłeś selekcje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Damixx1992
Początkujący
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:36, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
progu na cylindrze?? ogłupialem xD to znaczy czego ?? a rys to nie wiem czym mam ale zauwazylem nna samej gorze cylka tak jakby odbicie czegos rys nie widzialem nie wiem jak to opisac to raz ale cyka motor narazie dobrze i zauwazlem mala szparke miedzy glowica a cylindrem probowalem cos z tym zrobic ale nie udalo mi sie dokrecalem glowice i nadal hu** ... ale jest taka minimalna aha i jak bede robil szlif a stary tlok bedzie wporzadku to musze zmieniac tloka na nowy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:51, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ej DAMIXX weźnie wcinaj mi sie w mojego posta masz problem to nie tutaj ;]
A jesli chodzi ta szparke co mówilem to pierscienie sa tak wytarte cały 1 mm mnie tez ta masakryczna szparka ździwila ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tadek333 dnia Czw 19:54, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:29, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamietam szpara 1mm miedzy zamkiem byla jeszcze dopuszczalna do jazdy, ale jako maksymalna granica starcia. A czy masz dobrze dobrany tlok do cylindra? I pierscienie przy okazji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 7:48, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Tak wszystko jest dotarte i dopasowane tylko ze jak ja kupilem ten tlok i cylek to to wszystko bylo w komplecie niekupowalem osobno wszystkiego i to wszystko bylo tak strasznie ciasne ze szok po zalozeniu cylindra niedalo sie kopnac w kopke ani zaplonu ustawic. wie zaplon na oko ;]
aleto moje oko sprawilo ze motor na kopa palil potem wiec pierwsz y raz to na pych rozruszalo sie to wszystko i sie niedziwie ze sie tak szybko wytarlo;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 18:42, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To znaczy, ze czesci jednak byly zle dobrane... Zostaw tlok, kup do niego pierscienie a cylinder do minimalnego szlifu pod tlok, takie jakby dopasowanie i bedzie ok. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:20, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
mam 2 cylindry 1 nominal 1 po 1 szlifie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:39, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To mozesz zalozyc ten na szlifa po wczesniejszym kupieniu do niego kpl. tloka. Radze dokladnie zmierzyc wymiary aby nie bylo rzadnego ale... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:25, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | To znaczy, ze czesci jednak byly zle dobrane... Zostaw tlok, kup do niego pierscienie a cylinder do minimalnego szlifu pod tlok, takie jakby dopasowanie i bedzie ok. Pozdrawiam |
Czemu tak uwazasz ze czesci sa zle ???? to ze wszystko lezalo jak ulał to chyba dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 21:13, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Bo sam powiedziales, ze po zlozeniu calosci nie dalo sie w kopke kopnac! Nie dziwie sie wiec, ze pierscienie sie starly jak miales za duzy tlok! Nie dos to przy dotarciu strasznie puchnie wiec pierscienie poszly szybko. Osoba ktora wyrabiala cylinder odwalila straszna fuche... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 6:09, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
aha xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|