Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartekk
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:41, 29 Cze 2009 Temat postu: Coś stuka jak by sprzęgło |
|
|
Dopiero zaczynam przygodę z ogarem 200 mam go 3 dni i coś mi dzisiaj zaczeło stukać po wymianie śróbki do regulacji sprzęgła w karterze (chyba tak to sie nazywa), nie wiem co sie stało jak dociągne sprzęgło że jest ok to stuka na luzie jak nacisne sprzęgło to przestaje stukać ale silnik delikatnie drży co to może być ? Tarczki praktycznie nowe mało na nich było przejechane (może ze 100-150 km) ale długo stał motor ale jak rozebrałem to wyglądały na dobre. Co to może być ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 19:42, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
może być pare przyczyn ale takie najbardziej wpadające w oko to luźny łańcuszek, odkręcony kosz sprzęgłowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 20:14, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Albo kulka źle dopasowana, ja tak pare dni temu miałem i wystarczyło wymienić.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartekk
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 16:12, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
kulki pomiędzy śróbką regulkującą a tym "pręcikiem" co przechodzi przez silnik to nie mam... ale jak jej nie było to sprzęgło było ok i nie stukało, ide rozkręcić kosz sprzęgłowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patalolo
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Wto 19:34, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra ja już chyba wiem co się stało miałem taki sam problem musisz zciągnąć kape od strony sprzęgła i zobaczyć czy ci zabezpieczenie nie szczeliło bo mogła zawleczka odczepić się pozdro jak ci pomogłem to wiesz gdzie masz pewnie kliknąć hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartekk
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:37, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zciągnołem dekiel od strony sprzęgła to tarczkami swobodnie mogłem poruszać w góre i dół delikatnie (miały luz), i mi w deklu (karterze) zabezpieczenia od tarczek wytrały troche...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:42, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
czyli ze ci się kosz sprzęgłowy odkręcił, musisz zdjąć zabezpieczenia ze sprzężyn i gdy ściągniesz ten talerz to dokręć nakrętkę do wałka i zabezpiecz blaszka i złóż. to tak jak byś nie wiedział ocb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartekk
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:43, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
wkurzają mnie te zabezpieczenia na sprężyne... Jak wciskam kombinerkami podkładke w sprężyne żeby założyć zabezpieczenia to przeważnie ją zginam... Jest jakiś lepszy sposób ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:05, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
tak ja mam taki sposób ze zakładam zabezpieczenia w ok 3 min. takim imadełkiem, jak coś to pisz na gg lub na pw to ci wyślę zdj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 6:54, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A kosz jest porządnie dokręcony?! Jak nie to go dokręć no i kulkę wymień. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartekk
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:43, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
zmobilizowałem się, przykręciłem to (ale się kręciło to dokręciłem tak jak szło) zabezpieczyłem przed odkręceniem blaszką i jak narazie chodzi.
Ps. jak to si epowinno dokładnie dokręcić, żeby było na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:45, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Podkładka oryginalna pod śrubę, blokujesz wałek, dokręcasz z momentem około 30Nm, zakładasz podkładkę na śrubę i śmigasz... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|