Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Czw 16:56, 27 Lis 2008 Temat postu: coś nie tak Help!!!!!!!! |
|
|
Cześć chłopaki ma pytanko niewiecie co może być przyczyną wolnego przyśpieszania motorka bo nie dawno ustawiałem zapłon i kupiłem nowe platynki i kondensator nie wiem co to może być w gaźniku mam ustawiony na pierwszym rowku od góry prosze piszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 17:03, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Pierwszy rowek od góry czyli najuboższa mieszanka. Spróbuj dać na drugi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GALA
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec-okolice
|
Wysłany: Czw 18:17, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
lepiej se kola dopompuj:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 19:34, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Zobacz cały układ paliwowy,filtr powietrza,stan ciśnienia powietrza w kołach więcej mi do głowy nie przychodzi ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Czw 19:51, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ok jutro sprawdze pozdro dla was
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:49, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Skoro cały układ paliwowy jest ok to zostaje cewka butelkowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 10:26, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Nie każmy gościowi wymieniać od razu pół motocykla
Pytanie nr 1: Czy silnik przerywa? Jeśli tak, to w jakim zakresie obrotów? To da nam troche większe pojęcie o Twojej usterce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:26, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A ile ma zębów twoja zębatka zdawcza? Może poprostu jest zaduża w stosunku do stanu twego silnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pią 16:02, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
nie jest za dużą bo przed wymianą kondensatora i platynek wszystko było super ja zadnej innej zębatki nie zakładałem dopompowałem powietrza do kół dałem na 2 rowek od góry i wydaje mi się ze jest jeszcze gorzej niż przedtem proszę piszcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek025 dnia Pią 16:09, 28 Lis 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 16:39, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
zacznijmy od tego ze moze robisz złą mieszanke np. za duzo oleju dajesz sprobuj dac mniej oleju i zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:41, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A przerwe na platynkach masz dobrą? Bo jak znieniłęs to może niewyregulowałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 16:59, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Wlasnie tez mi na to wyglada. Logicznie, ze jezeli wczesniej bylo dobrze a po wymianie platynek i kondensatora jest zle to wina lezy w tym co sie ruszalo. W tym przypadku mogles doprowadzic do przebicia lub bardziej prawdopodobnie, jak jest napisane wyzej przerwa na platynkach jest zle wyregulowana. Gdy tlko bedzie w GMP ustaw przerwe na 0,40mm. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pią 19:07, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
a jaką macie przerwę na świecy zapłonowej bo wiem że na platynkach powinna być 0.4mm a macie jakiś najprostszy sposób na ustawianie zapłony i platynek proszę piszcie pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:57, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Na świecy ma byc 0,4 do 0.5mm. Ja do ustawiania zapłonu używam tej [link widoczny dla zalogowanych] strony. Jest tam wszystko krok po kroku opisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 15:20, 29 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jak się ostatnio przejechałem to zauważyłem bardzo dziwną rzecz jak jechałem na pół gazu to szedł jak burza rozpędził się do jakieś 55km\H a jak dodałem gaz do oporu do zaczął się krztusić zaczął przerywać i zwalniał dopiero jak puściłem gaz to po chwili zaczoł powoli przyśpieszać co to może być proszę o pomoc pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|