coś nie tak Help!!!!!!!!
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Czw 16:56, 27 Lis 2008    Temat postu: coś nie tak Help!!!!!!!!

Cześć chłopaki ma pytanko niewiecie co może być przyczyną wolnego przyśpieszania motorka bo nie dawno ustawiałem zapłon i kupiłem nowe platynki i kondensator nie wiem co to może być w gaźniku mam ustawiony na pierwszym rowku od góry prosze piszcie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 17:03, 27 Lis 2008    Temat postu:

Pierwszy rowek od góry czyli najuboższa mieszanka. Spróbuj dać na drugi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Czw 18:17, 27 Lis 2008    Temat postu:

lepiej se kola dopompuj:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 19:34, 27 Lis 2008    Temat postu:

Zobacz cały układ paliwowy,filtr powietrza,stan ciśnienia powietrza w kołach więcej mi do głowy nie przychodzi ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Czw 19:51, 27 Lis 2008    Temat postu:

ok jutro sprawdze pozdro dla was

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:49, 28 Lis 2008    Temat postu:

Skoro cały układ paliwowy jest ok to zostaje cewka butelkowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 10:26, 28 Lis 2008    Temat postu:

Nie każmy gościowi wymieniać od razu pół motocykla

Pytanie nr 1: Czy silnik przerywa? Jeśli tak, to w jakim zakresie obrotów? To da nam troche większe pojęcie o Twojej usterce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:26, 28 Lis 2008    Temat postu:

A ile ma zębów twoja zębatka zdawcza? Może poprostu jest zaduża w stosunku do stanu twego silnika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 16:02, 28 Lis 2008    Temat postu:

nie jest za dużą bo przed wymianą kondensatora i platynek wszystko było super ja zadnej innej zębatki nie zakładałem dopompowałem powietrza do kół dałem na 2 rowek od góry i wydaje mi się ze jest jeszcze gorzej niż przedtem proszę piszcie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek025 dnia Pią 16:09, 28 Lis 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 16:39, 28 Lis 2008    Temat postu:

zacznijmy od tego ze moze robisz złą mieszanke np. za duzo oleju dajesz sprobuj dac mniej oleju i zobaczymy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:41, 28 Lis 2008    Temat postu:

A przerwe na platynkach masz dobrą? Bo jak znieniłęs to może niewyregulowałeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 16:59, 28 Lis 2008    Temat postu:

Wlasnie tez mi na to wyglada. Logicznie, ze jezeli wczesniej bylo dobrze a po wymianie platynek i kondensatora jest zle to wina lezy w tym co sie ruszalo. W tym przypadku mogles doprowadzic do przebicia lub bardziej prawdopodobnie, jak jest napisane wyzej przerwa na platynkach jest zle wyregulowana. Gdy tlko bedzie w GMP ustaw przerwe na 0,40mm. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 19:07, 28 Lis 2008    Temat postu:

a jaką macie przerwę na świecy zapłonowej bo wiem że na platynkach powinna być 0.4mm a macie jakiś najprostszy sposób na ustawianie zapłony i platynek proszę piszcie pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:57, 28 Lis 2008    Temat postu:

Na świecy ma byc 0,4 do 0.5mm. Ja do ustawiania zapłonu używam tej [link widoczny dla zalogowanych] strony. Jest tam wszystko krok po kroku opisane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 15:20, 29 Lis 2008    Temat postu:

Jak się ostatnio przejechałem to zauważyłem bardzo dziwną rzecz jak jechałem na pół gazu to szedł jak burza rozpędził się do jakieś 55km\H a jak dodałem gaz do oporu do zaczął się krztusić zaczął przerywać i zwalniał dopiero jak puściłem gaz to po chwili zaczoł powoli przyśpieszać co to może być proszę o pomoc pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin