Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cris22
Nowy
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:04, 29 Mar 2008 Temat postu: cos nie tak |
|
|
witam . mam ogara z silnikiem jawki . i jest tak: odpalam go próbuję wejśc na wysokie obroty i słychac jak sie dusi nie chce wejsc i gaśśnie a niskich obrotach to pochodzi minute i tez zgon.ciekawostka jak odpale i wrzuce 1 to jade kawalek zacznie sie dusic naciskam w gaźniku przycisk od przepompowania paliwa (tzrymam caly czas) wtedy moge jechac . co robic i czego to wina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 13:38, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
zwiększ poziom paliwa w komorze pływakowej
robi sie to poprzez podgięcie do góry takiej blaszki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cris22
Nowy
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:46, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jest odgięta i dalej nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 13:58, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a iglica na którym rowku
ustaw najlepiej na drugi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zuzia dnia Sob 13:59, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 14:07, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
iglicę musisz dać na wyższy rowek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Sob 15:55, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A może zapierdzielił ci się gaźnik jeżeli to co pisali poprzednicy nie pomogło będzie chyba konieczne czyszczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bulo
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Sob 18:00, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Albo kranik może słabo lecieć jak naciśniesz pompowanie to jest lżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatrickM
Emerytowany Moderator
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Sob 19:42, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Zrób tak jak mówi BLASTER. wyczyść dokładnie cały gaźnik, przedmuchaj dysze, powinna jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: tomaszów lubelski
|
Wysłany: Nie 8:46, 30 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ZMNIEJSZ BENZYNE BO NA MAX OBROTACH PLUJE WIĘCJ BENZYNĄ NIŻ NA NISKICH I BRAK MU POWIETSZA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 12:25, 30 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
kapkappierdolu napisał: | ZMNIEJSZ BENZYNE BO NA MAX OBROTACH PLUJE WIĘCJ BENZYNĄ NIŻ NA NISKICH I BRAK MU POWIETSZA | pier...cie hipolicie.... Przeczytaj co jest problemem i pozniej udzielaj rad, bo zal tego czytac. Wez sobie ponadto slownik w reke. Jezeli zalozyciel tematu pisze, ze po przelaniu gaznika, silnik chodzi ok, to po cholere ma zmniejszac ilosc paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|