Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omenn
Bywalec
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 19:01, 11 Lis 2006 Temat postu: Coś dziwnego |
|
|
Ma taki problem, że jak mój ogarek 200 postoji np tak dzien, dwa to jak go potem odpale i jade to tak jakos sie muli. Ale po tak 1 min dopeiro zaczyna łapać. Czym to może być spowodowane ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 20:10, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
moze paliwa za malo dostaje albo po prostu napelnia sie komora plywakowa wiec mysle ze to caly problem skoro po minucie jest normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
VoloR
Początkujący
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: <-GlIwIcE->
|
Wysłany: Sob 20:32, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ja mialem ten sam problem i nasrio za malo paliwa dostaje...!!Sprawdz to...!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
omenn
Bywalec
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 21:42, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
To czyli co mam zrobic ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol®
Początkujący
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 11:11, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja bym na twoim miejscu sprawdził filtr i ewentualnie go przeczyścił. Na początek sprawdz jak bedzie chodził po zdjęciu gumy z gażnika. Jezeli nie bedzie lepiej to znaczy, ze rzeczywiscie dostaje za mało paliwa.
P.S. Jeśli jeszcze nie rozwierciłes krućca, zrób to, napewno polepszą sie osiągi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 11:34, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
musisz podgiac albo wygiac blaszke. jest to opisane na forum poszperaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ozzi99
Wymiatacz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 14:40, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W celu lepeszego przepływy wachy należy: Rozkręcić kranik( Można zamontować nowy filter). I go dobrze wyczyścić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Nie 16:39, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ale z was kolesie jesli silnik muli na samym poczatku jego pracy to normalne przeciez jeszcze nawet nie jest rozgrzany nawet w nowym romecie by tak bylo wiadomo ze jak dasz duzo gazu kilkanascie sekund po odpalenniu to jest normalka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek-jawa
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 19:16, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
siema mam ten sam problem w jawce typ 20. I moim zdaniem na począdku muli ponieważ silnik jest zimny gdy go odpalisz i go zostaw na pare sekund niech se pochodzi na wolnych obrotach niech się troche zagrzeje. Gdy przez taki okres gdy były wysokie temperatury niemiałem tego problemu ale gdy się zbliżały niskie temperatury do ten problem zaczynał się. Zobacz jak będzie ci chodził ogarek i daj znać czy ci to pomogło!! pozdrawiam misiek-jawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 17:12, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
wiesz w czym może być problem z moją jawką jest to samo z moim komarem też kolega co ma simka też ma ten problem to może być wina oleju w mieszance osadza sie na świecy i i dobiero za pare chwil się spali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matti_92
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City
|
Wysłany: Czw 18:17, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
może nie pompujesz przed zapaleniem motoru albo wcześniej zakręcasz paliwo przed wyłączeniem go. Niewiem ja ty ale ja zawsze zostawiam go na obrtoach jak jest zimny żeby sie zagżał troche i mi nic go niedusi. Spróbuj jak to nie pomoże to niewiem co jest z twoją bryką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
omenn
Bywalec
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pią 12:31, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Zawsze przed zapaleniem motóra pompuje Ale odniose sie do tego co mówił bąbel021 on ma racje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:30, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze muli poniewaz z paliwa moga wyparowywac oktany a dopiero puzniej wypelnia swiezym paliwem
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 23:31, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
--> jasio oktany nie mogą wyparować z paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|