Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pią 10:25, 23 Lip 2010 Temat postu: Coś dziwnego ;/ |
|
|
Witam, przybyłem tu z innego forum, na którym nikt mi nie umiał pomóc.
No więc miałem w Jawce zrobiony szlif cylindra, wypolerowany dolot, kruciec, wydech i gaźnik i zrobiłem na tym zestawie 600km bez żadnego problemu. Ale pewnego dnia pojechałem w trasę i zaczęły się problemy, Jawka zaczęła się zalewać na niskich obrotach, a po przekroczeniu 55km/h zaczęło jej paliwa brakować.
Oto co ogólnie przy niej zrobiłem:
- nowe platynki,
- nowy kondensator
- świeca NGK B7HS
- zestaw naprawczy gaźnika tj. dysze, zaworek igliczny
- nowy pływak
- nowy kranik (bo stary roz^ebałem)
No i to chyba tyle z części a tak to kupa regulacji ze skutkiem zerowym.
Nie mam pojęcia co jej może być, zastanawiam się jeszcze nad dopływem paliwa no bo kiedy zaczyna jej brakować paliwa wciskam pompkę na gaźniku i paliwo powinno dopłynąć ale tak nie jest, a kranik kupowałem nowy i teraz nie mam punktu zaczepienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pią 10:40, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym stawiał na zapłon, a nie dopływ paliwa. Gdyby nie leciało to cały czas a nie od prędkości 55 km/h Cofnij albo przyspiesz zapłon, bo powyżej określonych obrotów ci iskra zanika. Musisz się z tym pobawić trochę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buczko dnia Pią 10:40, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pią 11:39, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to chodzi o dopływ paliwa, bo jak zacznie przerywać to automatycznie zwiększają się jej obroty, tak samo jak zakręcę kranik żeby paliwo się wypaliło, jest dokładnie taki sam efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
enedueriketake
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 12:16, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Było milion razy gadane że świece NGK sie nie nadaja do jawek bo nie toleruja oleju.
A próbowałeś zmieniać świece? Daj iskre F95.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pią 12:31, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na iskrach F95 było to samo. To nie jest wina świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pią 13:07, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ustawiałeś zapłon, czy ci się wydaje, że jest dobrze ? Bo takie wydawanie się, jest gówno warte i ustawić zawsze można, nic na tym nie stracisz, a kij się uda i problem zniknie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buczko dnia Pią 13:07, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
orlos00
Nowy
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:35, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Patrzyłeś do gaźnika czy ci się nic z pływakiem nie stało???
Miałem podobnie i zobacz tą blaszkę tam w gaźniku która zatrzymuje pływak.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Pią 17:47, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a sprubuj załozyc jakis inny gaznik i zobaczysz w czym tkwi problem czy to gaznik lipny czy to z zapłlonem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pią 19:56, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Gaźnik zmieniałem ale sam korpus z dyszami, pokrywki gaźnika nie zmieniałem, przyznam się bez bicia, po prostu nie mam drugiej. Na drugim gaźniku działo się to samo.
Zapłon ustawiałem nie "na oko", tylko tak jak się powinno czyli suwmiarka, szczelinomierz i do skutku, wyprzedzenie ustawiłem na 1,7mm przed GMP bo na szybszym było tzw. spalanie stukowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|