Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 14:39, 04 Lis 2007 Temat postu: Co zrobić? |
|
|
Witam!
Mam pytanie do was i proszę o udzielanie się. Mam ogarka 200, jest w takim sobie stanie (do wymiany cylinder itp.)
W przyszłym sezonie chciałbym nim troche więcej pośmigać, bo będe w wakacje dojezdzał do roboty codziennie kilka km. więc ogar nadawałby się idealnie (niezaleznosc od pks, małe koszty)...
Powiedzcie mi co mozna wymienić tak, aby ogar był w miarę niezawodny. Chodzi mi o części które mogą siąść przy zwykłej eksploatacji no i o te, które wpływają na pracę silnika itp. Jakie części by się nadawały, jak mozecie to podajcie linki do aukcji itp.
Przy okazji zapytam czy ktoś może miał przyjemność spotkania się z cylindrami z allegro (50ccm zadne tuningowe) te za 75~ zł. Jakies opinie ?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 14:58, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim przyłożyć się do remontu. Porządnie złożyć (polecam na silikonie) i dobrze dotrzeć (ok.1000km).
Jeżeli teraz masz cylinder, który wymagałby tylko szlifu, to nie ma co kupować nowego.
Pozakładać czyste filtry i jeździć nie katując silnika.
Ja na moim Mustangu dojeżdżałem na uczelnię 30km w jedną stronę i nie miałem problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 16:18, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Remont chyba nie będzie konieczny (luzów na wale nie ma, łozyska nie szumią itp.)
Chodzi mi tylko o takie części które mogą padnąc z nienacka typu cewki itp.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WayRider
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Nie 16:28, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
wg mnie szlif, drobne regulacje( zapłon, gaźnik) i powinien chodzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 16:34, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
cewka butelkowa
lancuch
detka
kondensator
swieca
wszelkie linki (gaz, sprzeglo)
brak paliwa
odlutowanie sie jakiegos przewodu
Na wiecej rzeczy ni wpadlem ale wszystko sie moze zdarzyc (moze niektore usterki troche na wyrost)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WayRider
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Nie 19:59, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
jesli niektóre czesci wymienione przez Johny Moped'a sa dobre to nie trzeba wszystkiego wymieniac, musisz go poprostu pooglądac i posprawdzac w kazdym calu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 21:53, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak ja jadę na trasę to biorę ze sobą tak na wszelki wypadek zapasowe:kondensator, i świece oraz komplet kluczy. Na szczęście jeszcze mi sie nie przydały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 13:43, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
mandos ma racje-po prostu trza brac czesci, bez ktorych jazda jest niemozliwa czyli wlasnie np swieca, cewka kondensator i klucze.
Sam sie zastanow, stan przed ogrem i oblukaj co sie by moglo zdupczyc AHA jesli bedziesz wracal pod wieczor to dobrze jak bys mial zapasowe zarowki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 15:02, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
według mnie wystarczy przed drogą posprawdzać wszystko czy jest sprawne a nie wozić wszystkie części ze sobą ja tak robie że jak gdzieś jadę to sprawdzam wszystko czy jest sprawne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
djszpileczka
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 15:32, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ja sprawdzam czy są swiatła zawsze mam komplet kluczy i żarówka tylna przednia oraz swieca i jeszcze naszczenscie oprucztylnej żarówki to nic nie wykorzystalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:09, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
zaloz se 24v mam 24v z tylu, jeszcze nigdy sie nie przepalila a swieci super mocno nie jara jej nawet jak przelacze tak ze mi sie pali tylko z tylu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|