Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Śro 10:34, 14 Paź 2009 Temat postu: Co z nim? |
|
|
Witam
Mam problem z moim ogarkiem;/
Gdy jadę na trójce co jakiś czas czuje że go szarpnie tz to nie jest takie jak paliwa brakuje nie że ciągnę tylko powiedzmy raz na 50metrów, wczoraj jego moc spadła nagle nie chciał się rozbujać na dwójce nie mówiąc o trójce, jechał na dwójce bez przyspieszenia dojechał tak np do 20km/h i nic więcej jak trójkę wrzuciłem to spadał kompletnie, zatrzymałem się podkręciłem manetkę i trzymałem trochę gaz na maksa i słyszałem że strzela cały czas;/ Myślę że zapłon do ustawienia? Może to mieć związek np z zbyt dużą ilością oleju w mieszance:?:
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zawisza267
Początkujący
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 10:55, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Olej ma wpływ na zwrotność silnika bo jak jest go za dużo to kopci i muli się.Ale co aż tak przesadziłeś z olejem?Napisz jaki olej masz i ile go nalałeś do ilu litrów benzyny.Może to być zapłon bo takie są jego objawy,ale sprawdź pierw gaźnik(przeczyść i dokręć mocno dysze).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Śro 11:07, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
I jak przerywa to mogą być platynki. Możesz też wyczyścić styki przerywacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Śro 11:14, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuj na innej świecy może ci się ta przepaliła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Śro 12:57, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Trochę przesadziłem z olejem, ale dolałem benzyny więc się wyrównało. Ustawiłem zapłon i odpalił, działał równo wiec wyjechałem na pole no a że śnieg to na trawę i chciałem ruszyć trochę w miejscu pojeździłem i nagle zgasł, odkręciłem pokrywę i patrze a tu platynki w najniższym ich położeniu nie dotykaja nawet tego czegoś co się kręci(nie wiem jak to się nazywa) wydaje mi się że to wał. Czy mi to opadło czy co? nie wiem w ogóle jakim cudem to tak się stało?;///
Mam takie pytanie po przemyśleniu tego xD
Czy zapłon sie ustawia ruszając całym iskrownikiem czy samymi platynkami??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Śro 13:05, 14 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Śro 13:46, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no wczas.. nawet mam to wydrukowane.. nie musisz mi tego pokazywać tylko napisać czy to mam iskrownikiem czy platynkami bo niby tam pisz że iskrownikiem ale zawsze ruszałem platynkami i teraz się zastanawiam czy źle robiłem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 14:38, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Zapłon ustawiasz: platynkami przerwę i kręcąc iskrownikiem wyprzedzenie zapłony, a ten element wystający to krzywka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Śro 14:48, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki:))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|