Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:40, 27 Lis 2007 Temat postu: co wreszcie nie tak ? :S |
|
|
witam
ku*wa juz chyba mnie szlag trafi... ogar nie dziala pomimo ze non stop przy nim siedze a jeszcze mam zaplacic za niego za tablice i ubezpieczenie !!!!
jak mi puszcza nerwy to go rozbije i bede mial spokuj...
ale do rzeczy.. odpalam ogara, ruszam wrzucam dwojke, nie ma mocy... nie chce wogole ciagnac.. na jedynce jest dobrze... z lekkiej goreczki ogarek sie dobrze zachowuje ale na rownym terenie jest tak jak mowie.. czasami potrafi zgasnac i juz nie chciec odpalic a po wykreceniu swiecy jest cała w oleju... wtedy trzeba odczekac z godzinke i znowu ogarek odpala.. no i jest troche dymu za nim, a oleju leje malutko...
co to moze byc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Wto 20:50, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Za dużo paliwa w komorze pływakowej. Odegnij tą blaszkę w komorze trochę do dołu aby zmniejszyć ilość paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:56, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a jak chcę obnizyc ten poziom paliwa to mam tę blaszkę odgiąć bardziej w ten sposób co na rys. 1 czy 2 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Wto 20:59, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Nie całą tylko tą półokrągłą końcówką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21:01, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
o k*rwa a ja tym calym zawsze kręcilem i juz raz zlamalem taka blaszke :///////
dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Wto 21:03, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
A jakby to nie pomogło to musisz zajrzeć do zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 21:24, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
A nie bierze oleju ze skrzyni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:11, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Moim skromnym zdaniem to to jest wina pierścioknków . Miałem identyczną sytuacje. Komary mnie wyprzedały i co chwilę gasnęła no to wymieniłem tłok i pierścienie. Na początku nie wyczułem żadnej różnicy ale podczas docierania jakby odżyła ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kala2191
Bywalec
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOTLIN
|
Wysłany: Śro 15:56, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
jak świeca jest mokra od oleju i dymi to znaczy że ci poszedł zimering na wale ten od strony sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 16:33, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Może poprostu nalałeś za dużo oleju do benzyny, a może ci przeciekać simmering od strony sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 11:13, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdz świece , ustawienie paliwa , dysze , wyszczysc gaznik , moze za malo paliwa z kranika leci ? pierscienie ?
jest wiele rzeczy sprawdz od tych przy ktorych najmniej 3ba sie napocic ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|