Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Wymiatacz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pon 15:46, 19 Lip 2010 Temat postu: Co to może być? |
|
|
Siema
A więc tak gdy jawka jest na luzie to trzyma wolne obroty i też fajnie się wkręca na wyższe ale gdy ruszyłem to ją troche zamuliło i potem przy każdej redukcji jest chwilowe zamulenie a puźniej idzie jak burza raz zredukowałem na 1 i już nie szło jej wkręcić na obroty żeby nie zgasła musiałem ja pchać CZego to może być wina gaźnik jest czysty jak łza dzysze czyściutkie wyczyściłem cały gaźnik i po czyszczeniu zaczęło się to robic takie zamulanie a przed czyszczeniem tego nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 16:06, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dostaje za mało paliwa. Który rowek na iglicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MagnuuM
Wymiatacz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pon 16:08, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Środkowy ale to trochę dziwne bo przed czyszczeniem było wszystko ok a teraz są hocki klocki z tym i wszystko jest poskladane tak jak było iglicy z przepustnicą nawet nie ruszałem i jak odkręce kranik i jadę to paliwo kapie z gaźnika i to nie jest takie kap...............kap tylko non stop kap..kap...kap
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Pon 16:09, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 16:14, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Objaw dobrego wkręcania się na obroty bez obciążenia i dość słaby silnik pod obciążeniem wskazuje na za małą dawkę paliwa w stosunku do powietrza.. Dziwne.. No ale jeśli mówisz, ze aż tak cieknie, to może źle złożyłeś zaworek, albo pływak się Tobie zablokował, musisz oblookać to i zobaczyć czy iglica przypadkiem nie spadła. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MagnuuM
Wymiatacz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pon 16:20, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To chyba ta iglica spadła bo pływak nie jest zablokowany bo go odblokowałem bo się zacią i paliwo cały czas leciało z pod pompki. ok dzięki za radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 16:46, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jeszcze możesz jadąc zakręcić kranik i sprawdzić reakcję. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|